כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לראשונה במגזר החרדי: ספיריט GPS לרכב

מירס בהשקה בלעדית של מכשיר ספיריט כשר לרכב: השקת מכשיר הספיריט GPS במסלול הכשר מהווה פריצת דרך טכנולוגית. הספיריט מאפשר לנהגים ליהנות ממכשיר סלולר מיוחד ברכב ובו שירות נווט קולי הכולל מכמונות מהירות ועומסי תנועה

לראשונה במגזר החרדי: ספיריט GPS לרכב

מירס מפתיעה ומעמידה את הטכנולוגיה המתקדמת לשרותם של צרכני הסלולר הכשר: בימים אלה משיקה החברה לראשונה את הספיריט הכשר לרכב, במגזר החרדי. בכך ממשיכה מירס להוביל בלעדית את החדשנות בסלולר הכשר.

השקת מכשיר הספיריט GPS במסלול הכשר מהווה פריצת דרך טכנולוגית. הספיריט מאפשר לנהגים ליהנות ממכשיר סלולר מיוחד ברכב ובו שירות נווט קולי הכולל מכמונות מהירות ועומסי תנועה.

השירות מבוסס GPS והוא מובנה במכשיר. במכשיר תצוגה צבעונית על גבי מסך גדול עם מקשים נוחים לתפעול. הנהג יוכל לחבר את מכשיר הספיריט הכשר למכשיר הנייד שברשותו וליהנות משירות ה"מירס דו" של מירס: מכשיר נייד ומכשיר ספיריט GPS לרכב – באותו מספר.

מכשיר הספיריט GPS הכשר הותאם במיוחד לנהג החרדי וקיבל את אישור וועדת הרבנים לענייני תקשורת.

לרגל ההשקה יצאה מירס במבצע חסר תקדים: מזמינים מכשיר ספיריט GPS כשר ומקבלים במתנה את מכשיר הסלולר מהדגם המתקדם i290. זהו מכשיר הסלולר הדק והמתקדם ביותר של מירס במסלול ה"קומות הכשרות".

מכשיר ה- i290 הושק לאחרונה ובחודש הראשון להשקתו נרשמו במרכזי השרות של מירס בריכוזים החרדיים, ביקושים שחרגו מכל הציפיות. המבצע מוגבל לתקופת ההשקה החל מה 15.01.2008 ועד ה- 29.02.2008.

ממירס נמסר שבהתקנת מכשיר הספיריט GPS הכשר לרכב ניתן להעביר אליו את אלפון הטלפונים שבמכשיר הנייד. התקנת הספיריט הכשר מתבצעת בתחנות השירות של מירס ברחבי הארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד