ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"ערוץ 7" חוקי

ועדת המכרזים של מועצת הרשות השנייה החליטה להעניק את הזיכיון להפעלת הרדיו האזורי ביו"ש לקבוצת 'רדיו"ש'. בקבוצה כמה דמויות מרכזיות מ'ערוץ 7'. מנכ"ל התחנה יהיה יהושע מור יוסף. מנהל התוכן - קובי סלע. "רוח ערוץ 7 המיתולוגי ירחף מעל לוח השידורים של הרדיו החדש"

מנהל התוכן, קובי סלע
מנהל התוכן, קובי סלע

ועדת המכרזים של מועצת הרשות השנייה החליטה הערב (א) להעניק את הזיכיון להפעלת הרדיו האזורי ביהודה ובשומרון לקבוצת 'רדיו"ש', בראשות עמיחי זיון ויוסי סבן. קבוצה זו הייתה המתמודדת היחידה על שידורי הערוץ החדש.

בקבוצת 'רדיו"ש' יהיו כמה דמויות מרכזיות מ'ערוץ 7': מנכ"ל התחנה יהיה יהושע מור יוסף, דובר מועצת יש"ע לשעבר, מנהל התוכן של התחנה הוא קובי סלע. יו"ר הדירקטריון, הוא שמעון אלקבץ, לשעבר מעיתון 'מעריב'.

הבעלים של התחנה הוא צבי שלום, חובש חיפה, אחיו של שר החוץ לשעבר ח"כ סילבו שלום, הנחשב למקורבו של הרב מרדכי אליהו. את הקו הרעיוני בתחנה יתוו בנו של הגר"מ אליהו, רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, שיהיה ראש הוועדה המייעצת.

בתום האסיפה של ועדת המכרזים, התקשרו יו"ר הרשות השנייה נורית דאבוש ומנכ"ל הרשות מנשה סמירה, לצבי שלום כדי לבשר לו על הניצחון.

מתוך 15 החברים בוועדת המכרזים, הצביעו 13 חברים בעד קבוצת 'רדיו"ש' להפעלת הערוץ, בעוד שני החברים הערביים בוועדה בחרו שלא להשתתף בהצבעה כאות מחאה.

הבסיס לתוכניות ברדיו החדש יהיה תוכניות ששודרו בעבר בערוץ 7, אולם האופי של השידורים לא יישא אופי ימני, ויחויב לעמוד בכללי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

לפי המתוכנן, מהדורות חדשות ישודרו בכל שעה עגולה משבע בבוקר ועד לחצות ומבזקים. כמו כן ישודרו לפחות שלושה יומני של חדשות מקומיות ומהדורה אחת לילדים.

אחד מראשי התחנה החדשה אמר ל'בחדרי חרדים': "רוח ערוץ 7 המיתולגי ירחף מעל לוח השידורים של הרדיו החדש. עדיין לא הוחלט איך יקראו לרדיו".

עדיין לא ברור האם במקביל לפתיחת הרדיו החדש ימשיך ערוץ 7 לשדר.

לטענת גורמי תקשורת, הערוץ לא ישדר רק באיזור יו"ש, אלא יקלט בכל הארץ. "לא ניתן יהיה לעצור את זליגת הערוץ לכל רחבי הארץ, מה שיהווה תחרות קשה לרדיו קול חי ולרדיו התורני ספרדי, העומד לקום אף הוא בקרוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד