ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

'ידיעות אחרונות' התנצל; הרב וייספיש לא יוותר

'ידיעות אחרונות' התנצל על הפרסום, לפיו אחד העצורים בפרשיית הברחת הסמים בירושלים הוא "משה וייספיש בנו של הרב צבי וייספיש". עו"ד של הרב וייספיש: "נתבע כמתוכנן. הכסף הוא משני. יש כאן עניין עקרוני ורצון עז להעמיד את העיתון וכותביו על מקומם"

לא מוותר. הרב צבי וייספיש
לא מוותר. הרב צבי וייספיש

היום (ב) פורסמה בעיתון 'ידיעות אחרונות' התנצלות על הטעות שנפלה בגיליון יום שישי, לפיה אחד העצורים בפרשיית הברחת הסמים בירושלים הוא "משה וייספיש בנו של הרב צבי וייספיש, ראש ישיבה ומקורב לרב אלישיב".

העיתון כותב היום במשבצת קטנה, בעמ' 16: "תיקון טעות: בניגוד לפרסום ביום שישי, האיש שנעצר ע"י משטרת ירושלים בחשד להברחת סמים, אינו בנו של הרב צבי וייספיש, ראש ישיבה בירושלים. אנחנו מתנצלים על הטעות".

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', הרב צבי וייספיש הודיע כי יתבע את העיתון תביעת דיבה בסך שלושה מיליון דולר בגין ההכפשה השקרית. לכתב 'בחדרי חרדים' נודע, כי העיתון 'קיבל רגליים קרות' והעביר מסרים בערוצים שונים לרב וייספיש, לפיהם העיתון יתנצל ואף יפצה אותו בגין העוול, ובלבד שיסיר את התביעה המתוכננת.

אולם פרקליטו של הרב וייספיש, עורך הדין שמואל שטוב, מוסר לנו היום, כי העיתון ייתבע לדין כמתוכנן, וכל בקשות הפשרה והמסרים שהועברו הושבו ריקם ויושבו ריקם, וכי גם ההתנצלות דהיום לא תגרום לרב וייספיש לוותר על תביעת הדיבה. לדבריו "מוקדם מדי להעריך את הנזקים שחולל הפרסום בארץ ובחו"ל. נבדוק אותם, ונבוא עם עובדות לבית המשפט".

מקורב לרב וייספיש אומר היום ל'בחדרי חרדים', כי "העניין של הכסף הוא משני. יש כאן עניין עקרוני ורצון עז להעמיד את העיתון וכותביו על מקומם, באשר ידם חופשית, בוטה, וחסרת כל רסן בכל הנוגע להתבטאויות וסיקור הציבור החרדי".

קישורים:
בהוראת הרבנים: הרב צבי וייספיש יגיש תביעת דיבה נגד 'ידיעות אחרונות'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד