א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נבחר הסמל החדש של העיר אלעד

הסלוגן "העיר שקרובה אליך" ילווה מהיום את העיר. יו"ר 'אפיקים', ר' יגאל רווח: הערכים העומדים מאחרי בחירת הלוגו הם הפריחה וההתפתחות שאלעד מצטיינת בהם

ראש העיר, צבי כהן
ראש העיר, צבי כהן


העיר אלעד, המציינת את שנת העשור להקמתה, קיבלה לאחרונה מעמד של עיר בישראל. במסגרת זו, יצאה עיריית אלעד במהלך מיתוג חדש שנועד גם לחזק את הקשר של התושבים עם העיר, וכן לחשוף את האפשרויות העסקיות הקיימות בה בפני משקיעים ויזמים.

משרד הפרסום 'אפיקים', אשר מוביל את מהלך המיתוג, הקים קבוצת מיקוד המורכבת מאנשי מקצוע ונציגי ציבור. הצוות, בראשות מומחה הקריאייטיב עמיחי עשהאל, שהיה בעבר יד ימינו של הפרסומאי הנודע ראובן אדלר, הרכיב מספר אלמנטים כבסיס לסמל החדש, אותם הציגו לציבור לבחירה.

אלפי קוראי העיתונות החרדית התקשרו לטלמסר המיוחד שהועמד לרשותם, והביעו את דעתם. כך נבחר הסמל החדש של העיר אלעד.

יו"ר 'אפיקים', ר' יגאל רווח, הסביר כי הערכים העומדים מאחרי בחירת הלוגו הם הפריחה וההתפתחות שאלעד מצטיינת בהם. בין השאר הוכרזה אלעד כאלופת הילדים בסקר של הביטוח הלאומי, וכן את ההישענות על התורה כבסיס החיים בעיר של תורה.

הסלוגן שנבחר הוא "אלעד –העיר שקרובה אליך". היועץ האסטרטגי אברהם קרויזר
מסביר, שהסלוגן נבחר מפני שהוא רב משמעות: "אלעד קרובה גם כעיר של תורה וחסד וכל השירותים הקהילתיים לציבור החרדי. והיא גם קרובה פיזית, במרכז הארץ, למרכזי העירים הגדולות כבני ברק ותל אביב".

תגובות רבות מתקבלות בימים אלו על קמפיין המיתוג המיוחד, שעורר הדים רבים הן בקרב אנשי מקצוע והן בקרב הציבור החרדי, שהגיב בחיוב למהלך שמציב את אלעד כעיר קרובה וכעיר ואם בישראל בעלת פוטנציאל קהילתי ועסקי רב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד