כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

השלג הגיע לבני ברק

הרב מרדכי בלוי יזם, חברת "רייסדור" לקחה חסות, 14 משאיות טריילר גוייסו - ומי שעבר השבוע במתחם שכונת "מרום שיר", שפשף את עיניו כלא מאמין: המוני ילדים שיחקו יחד עם הוריהם בשלג

ילדי בני ברק עם השלג שהגיע מירושלים. צילום: דן לוין 'מרכז העניינים'
ילדי בני ברק עם השלג שהגיע מירושלים. צילום: דן לוין 'מרכז העניינים'


מי שעבר השבוע במתחם שכונת "מרום שיר", בקרן הרחובות חזון איש–הרב לנדא, שפשף את עיניו כלא מאמין: המוני ילדים יחד עם הוריהם משחקים בשלג בטבורה של העיר בני ברק.

יוזם הרעיון להביא את השלג לבני ברק הוא הרב מרדכי בלוי, נציג ארגון "תודעה" ו"אנחנו וצאצאינו", שפנה אל חברת "רייסדור", הבונה את שכונת היוקרה "מרום שיר" בבני ברק, בבקשה לקחת חסות על מבצע הבאת השלג מירושלים לבני ברק.

מדובר במשימה מורכבת ובעלות לא נמוכה. הרב אורי מקלב, סגן ראש עיריית ירושלים סייע באיסוף השלג בירושלים, לפי בקשת מנכ"ל רייסדור, יקי רייסנר, וחברת רייסדור הזמינה 14 משאיות טריילר, עליהם הועמסו 120 קוב שלג.

שיירת המשאיות עשתה את דרכן לבני ברק ופרקה את תכולתה במתחם שכונת "מרום שיר". עיריית בני ברק בראשות הרב ישכר פרנקנטל נרתם לשימור הסדר והגידור במקום.

מתחם השלג חולק לבנים ולבנות בנפרד, והמוני ילדים והוריהם, אמהות וילדותיהן הגיעו להשתובב וליהנות מהשלג הפתאומי ש"צנח" על העיר. בובות שלג בשלל צורות נבנו במקום והחגיגה הייתה בשיאה. במשך יומיים שיחקו הילדים בהנאה בשלג, כאשר לרבים מהם זו הפעם הראשונה שהם פוגשים בצמר הקפוא הזה...

המחנך הרב מרדכי בלוי אמר, כי מטרת המבצע היה לשמח את ילדי הארגונים "אנחנו וצאצאינו" ו"תודעה" הפועלים בכל ימות השנה לעידוד לימוד משותף של אבות ובנים. "בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לחברת 'רייסדור' שנענתה ליוזמה המיוחדת ושימחה את הילדים".

יקי רייסנר, מנכ"ל "רייסדור" הבונה את שכונת 'מרום שיר' אמר, כי "בשבוע זה, כששלג לבן כיסה את הרי ירושלים, לא חסכנו במאמצים כדי לשמח גם את ילדי השכונה ההולכת ונבנית וילדי העיר ולהביא אליהם מעט מהשלג הירושלמי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד