י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שר הביטחון אישר שיפוצים ב'בית השלום' בחברון

יותר לתושביו לאטום את הגג לדליפות ולהתקין בבית חלונות. שיפוץ הבית לא התאפשר עד עתה מתוקף הצו שהוציאו אולמרט וברק, האוסר על בניה ושיפוץ מעבר לקו הירוק

בית השלום. צילום: דתילי
בית השלום. צילום: דתילי

לאחר עיכובים ודחיות רבות בחודשים האחרונים, אישר היום שר הביטחון, אהוד ברק, "לשפץ" את 'בית השלום', במסגרת האישור, יותר לתושביו לאטום את הגג לדליפות, ולהתקין בבית חלונות.

בבית מתגוררות כמה משפחות, הכוללות עשרות ילדים, ששהו עד עתה בקור ובגשם. שיפוץ הבית לא התאפשר עד עתה מתוקף הצו שהוציאו אולמרט וברק, האוסר על בניה ושיפוץ כלשהו מעבר לקו הירוק.

בית השלום בחברון, המכונה בפי התקשורת 'בית המריבה', עומד במרכזה של סערה פוליטית. לדברי הפלסטינים ועמיתיהם מהשמאל הישראלי, הבית לא נרכש מעולם על-ידי מתיישבי חברון, ומדובר בפלישה לא חוקית. לפני כעשרה חודשים, החליט שר הביטחון דאז, עמיר פרץ, על פינוי הבית, דבר שלא התבצע בפועל. בימים האחרונים קיבלה הפרשה תפנית דרמטית, עם פרסומה של קלטת וידאו המעידה על כשרותה של עיסקת רכישת הבית.

שר התמ"ת אלי ישי, בירך את שר הביטחון על ההחלטה שהתקבלה. לדבריו, מדובר בהחלטה הומניטרית ומתחשבת ולא פוליטית. "אני שמח על עמדת שר הביטחון, מדובר במקרה הומניטרי שנפתר" אמר ישי.

קישורים:
אלי ישי גער באהוד ברק: ב'בית השלום' חיים ילדים, מה עם אישורי הבנייה?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד