ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לראשונה: משרד רואי חשבון BDO זיו האפט פתח שלוחה עם עובדות חרדיות בלבד

לראשונה בישראל פירמת רו"ח הנמנית על חמש הפירמות הגדולות בישראל, פותחת שלוחה מקצועית בבני ברק. בשלוחה תועסקנה בשלב הראשון כ-20 רואות חשבון חרדיות

הרב צבי אילני, שלמה זיו מראשי  BDO זיו האפט, הרב לאו, ג'רי ניומן, דני ניומן  ואורחים
הרב צבי אילני, שלמה זיו מראשי BDO זיו האפט, הרב לאו, ג'רי ניומן, דני ניומן ואורחים

פירמת רוה"ח BDO זיו האפט, המעסיקה כיום כ- 1000 עובדים מחזקת את הקשר העסקי עם העולם החרדי ופותחת שלוחה ייחודית במגדלי שקל בבני ברק בה תועסקנה רו"ח חרדיות. בשלוחה תועסקנה, בשלב הראשון, כ-20 רואות החשבון, אשר הוכשרו במכון לוסטיג.

המטרה בפתיחת השלוחה , שילוב הכח המקצועי של רואות חשבון חרדיות בפירמה ומתן שירותים חשבונאיים מקצועיים לקהל אנשי העסקים והחברות הפועלות במגזר החרדי. שילוב זה יאפשר חדירה של רו"ח חרדיות לעולם העסקים בישראל.

לדברי דני מרגלית, שותף מנהל BDO זיו האפט "הפירמה תכננה את שילוב של בנות המגזר החרדי בתחום ראיית החשבון. הפוטנציאל הגלום במגזר החרדי הוא גדול ועל כן השקענו תכנון רב ומשאבים על מנת להתאים את השלוחה לצורכי המגזר וזאת במטרה לחזק את הקשר העסקי עם העולם החרדי".

עוד מציין מרגלית, כי "בעצם היותן של הבנות מהמגזר החרדי, מכירות הן את צורכיהן העסקיים של המגזר ובכך יכולות לייצר מומחיות נוספת לפירמה על מנת ללוות עסקים במגזר החרדי תוך התחשבות בתנאים ובשעות העבודה המותאמים לבנות בהיותן אמהות למשפחות ברוכות ילדים".

לדברי ראש מכון לוסטיג, הרב צבי אילני "אנו מברכים על פתיחת שלוחה זו המהווה הזדמנות יוצאת דופן לתעסוקה עבור בוגרות מכון לוסטיג החרדיות. מדובר בבנות מוכשרות ואיכותיות בעלות מוסר עבודה גבוה ומסירות לעבודה אשר התקשו לעסוק בתחום בשל היות העבודה משולבת בסביבה הפתוחה והחילונית. פתיחת השלוחה ע"י הפירמה, המותאמת למגזר החרדי, עשויה לחולל שינוי משמעותי במוטיבציה וברצון של בנות המגזר החרדי לעבוד ולהשתלב בתחום בתנאי החברה והסביבה המתאימים להם".

במכון לוסטיג, לומדות כ-360 בנות בשלושה מסלולים עיקריים: חשבונאות ומערכות מידע, מחשבים וניהול עסקים ושיווק טכנולוגיה. כל שנה מסיימות כ-60 בנות המקבלות תואר מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

אירוע השקת השלוחה התקיים ביום שלישי שעבר, במשכן האירועים כתר הרימון בבני ברק.
בכנס התארחו שותף מנהל BDO זיו האפט, מר דני מרגלית, סגן רה"מ ושר התמ"ת, מר אלי ישי, מ"מ ראש עיריית בני ברק, הרב יעקב אשר, ראש מכון לוסטיג, הרב צבי אילני והרב ישראל מאיר לאו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד