ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

כיצד 'טיפל' לב לבייב בעבריינים שהשתלטו על קרקעותיו?

אנשי לבייב פנו לעבריינים ודרשו מהם להתפנות מהשטח, אולם אלו זרקו רימוני הלם ואיימו לפגוע בבני משפחת המיליארדר. ואז, במקום ליצור סחבת משפטית - בחר לבייב בדרך הקצרה והיעילה - ו..הכל חוקי

לבייב ופוטין. הקשר הרוסי
לבייב ופוטין. הקשר הרוסי

'גלובס' מפרסם היום (ה) סיפור מעניין על המליארדר החרדי לב לבייב: תקופה קצרה לפני עזיבתו ללונדון, גילה לבייב כי באחת הקרקעות שרכש בארץ, בשטח בן כמה עשרות דונם, 'התנחלה' משפחת עבריינים, ללא כל היתר. הם התגוררו שם, ומיקמו במקום את מרכז פעילותם.

אנשי לבייב פנו לעבריינים ודרשו מהם להתפנות מהשטח, אולם אלו סירבו לשמוע על הרעיון, זרקו רימוני הלם ואיימו לפגוע בבני משפחת המיליארדר.

ההיגיון הרוסי פועל כנראה קצת אחרת מזה הישראלי, שכן במקום לפנות באופן אלגנטי למשטרה ולערכאות משפטיות ו'לסחוב' את העניין במשך כמה שנים, פנה לבייב לחברת האבטחה 'בני טל סקיוריטי' על מנת שיטפלו בנושא.

מנכ"ל החברה, טל, מתאר את סיומה המהיר של הפרשיה: "בתוך ארבעים דקות שלחנו לשם כוח של 25 בחורים, כולם שני מטרים, גמרנו את העסק בשלושה ימים. העפנו את האנשים מהשטח, הרסנו את המבנים שהעמידו שם, והבאנו למעצרם. שיתפנו פעולה עם המשטרה, שהפעילה עליהם מעצרים על תנאי שהיו להם, וכולם ישבו בבית סוהר".

טל מבהיר כי אינו עוסק באמצעים בלתי חוקיים: "כשאתה שם 50 מיליון דולר, חלקם כסף של משקיעים, ויש לך אפשרות לשלם בעבור אבטחה רצינית, אתה לא מרים ידיים. מכיוון שהמשטרה מוגבלת באמצעיה, אנחנו עושים את העבודה השחורה, והכול עובד בהרמוניה מוחלטת", הוא מסביר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד