ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המותג קנת' קול נכנס למגזר החרדי

יופץ באמצעות רשת ההלבשה 'מידות טובות', שקיבלה זיכיון לשיווק והפצת מוצרי החברה. היקף המכירות של המותג עומד על למעלה מ-1.4 מיליארד דולר, והוא מפעיל למעלה מ-200 חנויות ברחבי העולם

צילום אילוסטרציה: מנח זרקא
צילום אילוסטרציה: מנח זרקא

מותג האופנה קנת' קול, מהגדולים בארה"ב ובאירופה, מגיע למגזר החרדי באמצעות רשת ההלבשה 'מידות טובות' שקיבלה זיכיון לשיווק והפצת מוצרי החברה.

קנת' קול, מותג אופנה מהגדולים בעולם, מחזיק בלמעלה מ-200 חנויות ברחבי העולם ומחזור המכירות שלו עומד על כ 1.4 מיליארד דולר. המותג קנת' קול הוא אחד מהמותגים העיקריים אשר מציגים נתוני צמיחה משמעותיים לאורך השנים האחרונות.

ההתמחות העיקרית של המותג קנת' קול הוא ייצור מוצרי אופנה יוקרתיים, תוך שמירה על רמת מחירים סבירה שמאפשרת לקשת רחבה של לקוחות לרכוש אותם.

קנת' קול מפעיל באמצעות סקאל מספר חנויות מותג אשר ממוקמות באזורי הקניות היוקרתיים ביותר בישראל.

רשת ההלבשה 'מידות טובות' אשר קיבלה את הזיכיון לשווק את נעלי קנת' קול במגזר החרדי מביאה לציבור את האפשרות לרכוש נעליים אופנתיות אשר עומדות בשורה אחת עם שאר המותגים הנחשבים ויחד עם זאת רמת המחירים של קנת' קול שפויה יותר משאר המותגים המוכרים.

מר אברי קציר, מנכ"ל הרשת, אומר: "מידות טובות פעלה לקבלת הזיכיון כחלק מהמגמה הכללית ברשת להציע לציבור החרדי את מיטב המותגים הבינלאומיים וזאת כחלק מהגידול המשמעותי שחל בשנים האחרונות ברכישת מותגים בקרב הציבור החרדי ועומד על למעלה מ30% צמיחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד