ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"אנחנו מתכננים לפתוח סניפים חדשים במגזר החרדי"

- מבטיח מר אבי בזורה, מנכ"ל בנק ירושלים. הסניף הראשון שהנהלת הבנק מתכננת לפתוח הוא סניף מודיעין עילית

משמאל לימין : אבי בזורה, ר' יששכר פרנקנטל, יצחק חסדיאל
משמאל לימין : אבי בזורה, ר' יששכר פרנקנטל, יצחק חסדיאל

זה לא סוד שבמשך שנים מייחד בנק ירושלים חלק גדול מעשייתו למגזר החרדי. תוכניות ייחודיות ומוצרים ספציפיים המותאמים למגזר יוצאים מידי שנה בשנה, תוך חשיבה מעמיקה על מתן מענה לצרכיו של הציבור. מערך הסניפים בקרב המגזר, אף הוא ערוך לתת שירות יעיל וטוב ללקוחות החרדים, תוך שימוש באנשי מקצוע מיומנים מתוך המגזר.

בבנק ירושלים מתכוונים להמשיך עם קו זה גם הלאה. "היתרון של בנק ירושלים בקרב המגזר", אמר מר אבי בזורה, מנכ"ל הבנק "הוא ההיכרות עימו".

את הדברים אמר מר בזורה לראש עיריית בני ברק הרב יששכר פרנקנטל בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העיר.

בפגישה נכחו גם גזבר העירייה ונציגי הבנק. במהלך הפגישה יצא מנכ"ל הבנק בהבטחה: "אנחנו מתעדים לפתוח סניפים חדשים במגזר החרדי כחלק מהצעדים שלנו בקרב מגזר זה".

הסניף הראשון שהנהלת הבנק מתעדת לפתוח הוא סניף מודיעין עילית, אשר אמור לתת פתרון לאלפי לקוחות חדשים. המהלכים לקראת פתיחתו יחלו באופן מיידי.

הפגישה שהוכתרה כחיובית ומוצלחת, היתה כחלק מסיור בעיר בני ברק שנערך למנכ"ל בזורה. מר בזורה שנכנס לא מכבר לתפקידו החדש שם לעצמו מטרה להכיר היטב את המגזר מהשטח.

"מהכרות אישית וציבורית שלי", סיכם ואמר ראש העיר הרב פרנקנטל, "אני יכול להעיד , שלבנק ירושלים יש שם טוב מאוד בקרב הציבור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד