א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המוני מימושים למבצע העשור של 'קידישיק'

במסגרת המבצע: כל קנייה בסכום של 100 ₪ ומעלה בלבד מזכה את הרוכש בכרטיס גירוד, באמצעותו כל לקוח זוכה באחד מני עשרות אלפי פרסים יקרי ערך

המוני מימושים למבצע העשור של 'קידישיק'

כשבוע בלבד לאחר פתיחת מבצע העשור של קידישיק, מדווחת הרשת על המונים רבים שפקדו את עשרות חנויותיה ברחבי הארץ ומימשו את המבצע, במסגרתו כל קנייה ממיטב הביגוד האופנתי של קידישיק בסכום של 100 ₪ ומעלה בלבד, מזכה את הרוכש בכרטיס גירוד באמצעותו כל לקוח זוכה באחד מני עשרות אלפי פרסים יקרי ערך.

בין הפרסים הניתנים לזכייה באמצעות כרטיס הגירוד, עומד במקום הראשון שני חדרי ילדים מבית רהיטי ברזילי ואחריו עשרות אופני הרים איכותיות, מערכות מיני סטריאו, מצלמות דיגיטאליות, מכשירי MP3, נעליים אופנתיות לבנות, ספרי ילדים, כרטיסי גיפטכארד בסך 300 ₪ לרכישה חוזרת בקידישיק ועוד פרסים מדהימים ויקרי ערך. בנוסף, כל לקוח מקבל שובר זיכוי בסך 20% הנחה ברכישת חדר ילדים, מתנת רהיטי ברזילי.

במרוצת העשור התרחבה הרשת מכדי חנות אחת בבני ברק לרשת גדולה המפעילה עשרות חנויות הפזורות ופרושות על פני כל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. כיום, 'קידישיק' מהווה רשת אופנת ילדים הגדולה והמובילה במגזר החרדי, המתבטא בכל המובנים: בגודל, באיכות, באופנתיות ובמחיר.

לחנויות הרשת הגיעה בשבוע האחרון קולקציית אביב חדשה - מרהיבה ואופנתית במיוחד. בקולקציה החדשה ניתן למצוא חולצות דקות, ארוכות שרוול, מכנסיים אופנתיים, ג'קטים קלילים, אפודות ועוד. הבגדים מיוצרים מבדים אווריריים וטקסטורות מיוחדות המותאמות במיוחד למזג האוויר בעונה זו.

המבצע הנוכחי 'קונים מגרדים וזוכים' יימשך עד לתאריך ז' באדר ב תשס"ח (14.03) או עד גמר המלאי. במהלך תקופת המבצע ניתן יהיה להגיע אל כל סניפי הרשת ולממש את המבצע הבלעדי והמיוחד. סניפי הרשת פרושים בערים: ירושלים, בני ברק, אשדוד, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר, נתיבות, חיפה, רחובות ונתניה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד