י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מכבי פותחת ארבעה סניפים בריכוזים חרדיים

בבוקר אחד נחנכו 2 סניפים בלב שכונות חרדיות: בבית שמש ובשטראוס גאולה, בעוד כמה ימים ייחנך הסניף במתחם 'גני גאולה'. בהמשך - גם בביתר עילית

על קביעת מזוזה, ד"ר אהוד קוקיה
על קביעת מזוזה, ד"ר אהוד קוקיה

בטקס מרשים נחנך הסניף המרווח שטראוס (גאולה) של מכבי שירותי בריאות בלב השכונות החרדיות במרכז העיר. בקביעת המזוזות התכבדו רב קהילות החסידים ברמות הרב הגאון ר' זושא הורביץ, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות – ד"ר אהוד קוקיה, ראש מחוז ירושלים והשפלה – ד"ר מאיר רז וחבר הכנסת הרב מאיר פרוש, באירוע החגיגי השתתפו רבנים ועסקנים חשובים מתחום הרפואה בירושלים והסביבה.

הרב הורביץ נשא דברי תורה וברך את הנהלת מכבי והלקוחות שירותי בריאות. ראש המחוז ד"ר מאיר רז עדכן את הנוכחים על ההתרחבות המאסיבית של מכבי באזור. בעת הזאת, ניכרת התרחבות גדולה של מכבי שירותי בריאות בירושלים ובערי הלווין.

בסניף "שטראוס גאולה" החדש בבירה, ניתן לקבל שירותים של רפואת משפחה בשעות מגוונות כולל שעות הערב המאוחרות שהותאמו במיוחד לאברכי הכולל. במסגרת רפואת נשים ניתן לקבל שירות מרופאות הנשים של מכבי וכן שירותי אולטרסאונד, רפואה מקצועית מגוונת וכוללת אף אוזן גרון, אורטופד, נוירולוגית ילדים, פסיכיאטר, דיאטנית, שירותי מעבדה יומיים, שירותי האחות ניתנים ברצף בכל שעות היום ועוד.

לפני כן, בשעת בוקר מוקדמת נקבעה מזוזה בסניף החדש של מכבי ברמת חפציבה בבית שמש במעמד רבני העיר והשכונות, חה"כ הרב ליצמן וראש עיריית בית שמש מר דני ועקנין, חברי העירייה, אישי ציבור וראשי ארגוני החסד וההצלה בבית שמש. מכבי הייתה הראשונה להיערך במהירות בשכונת חפציבה ולמעשה כבר ביום בו קרסה חפציבה, העמידה מכבי לרשות כל התושבים סיוע ראשוני והכוונה לשרותי רפואה. מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, הד"ר אהוד קוקיה הודה לכל המכובדים על ברכותיהם והסביר כי למכבי חשוב מאד להתאים את השרותים שלה לצרכים המיוחדים של כל מטופל. ד"ר קוקיה הדגיש כי רבים מבני המגזר החרדי נמנים על מבוטחי מכבי ואנו עושים מאמצים רבים על מנת לשפר עוד יותר ולהרחיב כל העת את השרותים שלנו בכל הארץ. ואכן, כבר בשבועות הקרובים תיחנך מרפאה חדשה בשכונת גני גאולה ובע"ה מבנה נוסף שייחנך בביתר עילית.

הרבנים ועסקני הרפואה המובילים מהציבור החרדי שהשתתפו באירוע הביעו את הסכמתם להמשך שיתוף פעולה מבורך לטובת הציבור וציינו לחיוב את השירות הרפואי האיכותי של מכבי שירותי בריאות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד