י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מסעדת גורמה חדשה תספק בפסח ארוחות למהדרין

מילא הטעם והניחוח, רק שמהמרפסת ניתן להשקיף אל אורות העיר כולה, לחוש את הקדושה העילאית ולהתמוגג מהאוויר הירושלמי.

דג בזעפרן על פירה ערמונים, Vino
דג בזעפרן על פירה ערמונים, Vino

מסעדת Vino שוכנת במבנה עתיק, למרגלות מגדל דוד וחומות העיר העתיקה, במתחם שנטוע עמוק בלב אזור "חוצות היוצר", באחד המקומות היפים ביותר בירושלים ובישראל. לצד המסעדה ומרכז האירועים "בר כוכבא", שוכנים אומנים וגלריות לציור ואומנות. המקום, משמש כנקודת מפגש בין העיר הישנה לחדשה, ממרפסת בר כוכבא ניתן להשקיף אל הנוף המרהיב של חומות ירושלים, מגדל דוד, חוצות היוצר, שכונת ימין משה וטחנת הרוח. מכאן ניתן להשקיף אל אורות העיר כולה, לחוש את הקדושה העילאית ולהתמוגג מהאוויר הירושלמי.

מסעדת הגורמה Vino הכשרה למהדרין (רבנות ירושלים המוצרים מהדרין, ירקות שמיטה לחומרה, ובקרוב גם מהדרין OU) היא חלק ממתחם "בר כוכבא" שלוש קומות של מזון משובח, בקומת הקרקע מסעדה בשרית עם מגוון בשרים על הגריל בניחוחות ים תיכוניים, בקומת הביניים אולם אירועים ובקומה העליונה מרפסת המשקיפה על חומות העיר העתיקה. המסעדה נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה מהכותל המערבי, ולרשות הסועדים עומד חניון צמוד עם 70 מקומות חניה, המתאים גם לאוטובוסים.

בימים אלה מושקת כאמור מסעדת הגורמה Vino המתמחה במעדני מטבח המבוססים על בשרים ולא רק. אייל ווקנין, השף, ייקח אתכם למסע מענג במנעד רחב של טעמים שונים. אייל משתמש בחומרי גלם הטובים והטריים ביותר בשוק. לרשות הסועדים ממתין מרתף יינות עשיר ומרתק מיקבי בוטיק ומיקבים גדולים וידועים. אנשי המסעדה מתמצאים היטב במגוון העצום של היינות המשובחים ומסוגלים להתאים יין טוב לכל חיך.

התפריט ב Vino עשיר מאוד ומתחיל עוד לפני ההזמנה, במנת פתיחה שנקראת וולקאם הכוללת אוסף סלטים ביתיים בטעמים לא שגרתיים - כמו עגבניות שרי בתיבול של פעם בחיים, חציל קלוי, חציל מטוגן עם רוטב אדום ומיוחד, פלפל חריף, סלק אדום, סלט בורגול, רצועות פלפל אדום קלויות וממרח אבוקדו עם אגוזים.

המנה הראשונה כוללות מגדל של צו'ריסוס הצרובות בגריל, על מצע של ריבועי עגבניות טריות, שום, כוסברה ושמן זית. או לאנינים אמיתיים: פטה כבד עוף בטעם נדיר במיוחד לצד ריבת בצל וטוסטונים.

המנות העיקריות מגוונות וכוללות תפריט עשיר של דגים, מעדני עופיונים ובשרים על גריל או בשלל אפשרויות, כשתטעמו תבינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד