י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מיוחד לרבני אירופה: מחירי מבצע בהשכרת רכבים בישראל

'מרכז רבני אירופה', המאגד את רבני הקהילות היהודיות ביבשת אירופה, חתם בימים האחרונים על הסכם שיתוף פעולה עם חברת השכרת הרכב המובילה, אוויס

מיוחד לרבני אירופה: מחירי מבצע בהשכרת רכבים בישראל


מרכז רבני אירופה, המאגד את רבני הקהילות היהודיות ביבשת אירופה, חתם בימים האחרונים על הסכם שיתוף פעולה עם חברת השכרת הרכב המובילה, אוויס.

במסגרת ההסכם, רבנים חברי מרכז רבני אירופה וקהילותיהם, יקבלו שירותי השכרת רכב מחברת אוויס, בהגיעם לישראל, כאשר ההזמנה תבוצע דרך משרדי המרכז בישראל.

ההסכם ממשיך את האסטרטגיה של אוויס להעמקת הפעילות בקרב מנהלי מוסדות ועסקים חרדיים, המעדיפים לקבל שירותי רכב מחברה אמינה ומקצועית, עם פריסה ארצית וצי כלי רכב חדישים ובטיחותיים.

מרכז רבני אירופה מפעיל ומלווה פרויקטים קהילתיים יהודיים בכל רחבי אירופה, ומהווה כתובת מרכזית וארגון גג לרבני הקהילות המקומיות.

אוויס ישראל מפעילה 27 סניפי השכרת רכב ברחבי ישראל.

לאוויס יש סניף הממוקם בנמל התעופה בן גוריון ופועל 24 שעות ביממה. חברת אוויס מעניקה ללקוחות מגוון שירותים מתקדמים, במחירים אטרקטיביים ואיכות ללא פשרות. לאוויס מגוון רחב וחדיש של כלי רכב פרטיים ומסחריים משנות הדגם האחרונות להשכרה לתקופה של עד שנה, ללקוחות פרטיים ומוסדיים.

אוויס ישראל מחזיקה כיום כ-32,000 כלי רכב בצי הליסינג וההשכרה, ומקפידה לטפל בכלי הרכב שלה במוסכים מורשים, עובדה המבטיחה את אמינות הרכב ובטיחות הנסיעה.

קישורים:
להזמנת רכבים ניתן לפנות דרך אתר המרכז
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד