י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

השגריר האמריקני ביקר בחצרות החרדים בירושלים

השגריר ביקר במוסדות 'תולדות אהרן' בשכונת מאה שערים, ישיבת מיר, 'מרכז בית יעקב למורות' ו'מרכז חסידות בעלזא' ונועד עם הגאון רבי נתן צבי פינקל והאדמו"ר מ'תולדות אהרן'

השגריר בפגעישתו עם האדמו"ר מ'תולדות  אהרן'
השגריר בפגעישתו עם האדמו"ר מ'תולדות אהרן'

שגריר ארה"ב בישראל, מר ריצ'רד ג'ונס היה השבוע אורח 'מרכז אגודת ישראל בירושלים' שבראשות הרב מנחם פרוש. לשגריר נלווה ראש המחלקה הפוליטית בשגרירות ארה"ב, ואן ריידהאד.

מר ג'ונס ערך ביקור בשכונת מאה שערים ובתי אונגרין, שם שוחח עם עוברים ושבים. לאחר מכן ביקר השגריר בישיבת מיר שם נועד גם עם ראש הישיבה, הגאון רבי נתן צבי פינקל. הגרנ"צ פינקל העלה בפני מר ג'ונס את הבעיות בתחומי ההגירה והוויזות של תלמידים מישיבת מיר. השגריר הבטיח כי השגרירות תמשיך במדיניות ההקשבה והסיוע למגזר החרדי וכי הוא אישית ישתדל לסייע בכל מה שיתבקש בתחומים עליהם הוא מופקד.

בתום ביקורו במיר ערך השגריר ביקור בבית המדרש הגדול של חסידי בעלזא. השגריר הביע את התפעלותו מיופיו הדרו והיקפו של בית המדרש הנודע לתפארה ברחבי תבל. מר ג'ונס עמד מקרוב אחר ההכנות הקדחתניות בבניית אוהל ענק לקליטת האלפים שיבואו לחגוג את שמחת הבר מצוה של נכדו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא.

לאחר מכן ביקר השגריר ב'מרכז בית יעקב למורות'. שם קיבלו את פניו ראשי המרכז, הרב בנימין שצ'רנסקי והרב בונים לוין שהעלו בפניו את הקשיים של תלמידות מבית הספר המתקשים בקבלת ויזות לביקורים בארה"ב.

לאחר ביקור ב'מוסדות תולדות אהרון', נועד השגריר עם האדמו"ר מ'תולדות אהרון'. האדמו"ר אמר לג'ונס כי הוא מבקש להביע את תודתו על היחס המיוחד לו זוכה העם היהודי מהממשל האמריקני. השגריר גילה בכל מהלך הביקור התעניינות רבה בנעשה במגזר החרדי תוך שהוא מגלה בקיאות רבה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד