י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

המכרז של ילדי 'אבות ובנים'

יוזמה חדשה מבית 'אבות ובנים העולמי': הנקודות שצוברים התלמידים מידי שבת משמשים להגשת הצעות במכרז 'מתן שכרה בצידה' לרכישת אלפי פרסים

אבות ובנים. צילום: אילוסטרציה
אבות ובנים. צילום: אילוסטרציה


לפני שבוע חולק הקטלוג החדש המיעוד לכלל ילדי 'אבות ובנים' העולמי, וכבר עשרות אלפי מילדי 'אבות ובנים' ברחבי העולם, הלומדים מידי שבת בשבתו יחד עם אביהם, החלו להגיש בימים האחרונים הצעות ב'מכרז' המיוחד של אבות ובנים, הראשון מסוגו דרכו יכולים הילדים המציעים לזכות בספרי קודש מיוחדים ויקרים, כמו גם אלפי פרסים נוספים, בלימוד מיוחד של 'מתן שכרה בצידה'.

רעיון ה'מכרז' החל לצבור תאוצה לפני קרוב לחודש ימים, כאשר מעבר לפרסים אותם מעניקים מארגני סדר הלימוד הקבוע של 'אבות ובנים' באלף חמש מאות בתי-כנסת ברחבי הארץ והעולם, הם מעניקים לילדים שעומדים בזמנים ולומדים כראוי כרטיסי גירוד מיוחד הכוללים סכום נקודות מסויים, בהם יכולים התלמידים לרכוש פרסים במכרז המיוחד של 'אבות ובנים', כאשר גולת הכותרת הם עשרה ילדים שיזכו בש"ס מהודר שיוענקו לילדים הזוכים במעמד מיוחד וחגיגי אצל אחד מגדולי הדור.

מלבד ש"ס, כוללת רשימת הספרים גם חומשים וספרי קודש רבים, כמו גם אלפי מתנות נוספים, שגובשו והוצגו בשני מספרי הטלפון המיוחדים של ה'מכרז' 072-2501613 או 072-2706613.
המכירה עצמה מתבצעת בשיטת המכרז, כאשר כל תלמיד מקבל מספר אישי מיוחד, אותו קיבל ביומן האישי שחולק לקראת תחילת שנת הלימודים תשס"ח, ובאמצעותו הוא מגיש הצעות שונות, כאשר ההצעות הגבהות ביותר הם אלו שיזכו בסופו של דבר בפרס המבוקש. התשלום לספרים שנרכשו במכרז, הוא באמצעות הנקודות בנקודות הנזקפות לזכותם מלימודם עם האבות בשבועות האחרונים.

"המכרז בא לסייע לרכזים המקומיים לדרבן את הילדים הלומדים באותו סניף", מסביר יו"ר ומייסד 'אבות ובנים', הרב דוד הרשקוביץ. "כל רכז מנהל את הסניף באופן עצמאי, כאשר הוא מעניק את הפרסים ללומדים ודואג לתחזוק הסניף. כיוון שתפקיד הרכז שוחק, אנחנו במרכז 'אבות ובנים' נותנים לו את הגב ואת התמיכה להמשיך בעבודתו וגם את הכלים הנוספים לדרבן את הילדים מעבר לפרסים ולמתנות שהוא נוהג לתת להם בקביעות. זאת הסיבה שאנו מוציאים את העלונים השבועיים בחודשי הקיץ, וזאת הסיבה שיצאנו כעת במבצע 'מתן שכרה בצידה' ובמכרז הטלפוני מחכים לילדים ששומרים על הזמנים 130 אלף שקל של מתנות מסוגים שונים, שעומדים 'למכירה' במכרז".

בתוך כך, בימים האחרונים משלימים במרכז 'אבות ובנים' את היערכותם לקליטת עשרות אלפי הילדים ב'ישיבת מרדכי הצדיק' שיערכו באלפי נקודות ברחבי הארץ והעולם בשלושת ימי הפורים הבעל"ט, כאשר בשל פורים המשולש החל השנה גם בשבת קודש בו מתקיים ממילא סדר לימוד קבוע של 'אבות ובנים', הוא ישולב במסגרת 'ישיבת מרדכי הצדיק'. ההכנות הלוגיסטיות הרבות כוללות גם את תוכניות הלימוד המיוחדים לימי הפורים וגיבוש השי האישי שיקבל כל תלמיד ותלמיד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד