י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קמפיין מיוחד לציבור החרדי בנושא הבטיחות בבלוני גז

לקמפיין שותפים 'איחוד הצלה' וחברת 'פז-גז' והוא עולה בעקבות שורת אסונות שנגרמו מבלוני גז לא תקניים. דובר 'איחוד הצלה': "אין ספק שמניעת אסונות, היא ההצלה האמיתית". קמפיין נוסף יעסוק בנפצי הפורים

המודעה שתלוה את הקמפיין
המודעה שתלוה את הקמפיין

פרויקט יצירתי ביותר עלה השבוע בשיתוף פעולה בין "איחוד הצלה" לחברת "פז גז". במסגרתו החברות מציגות מודעה פרסומית על הסכנה שבשימוש בבלוני הגז הפיראטיים במגזר החרדי.

השימוש בבלונים פיראטיים גבה עד כה מספר פצועים והרוגים. הקמפיין עולה בעיתונות ובמדיה החרדית תחת הכותרת: "לא כל בלון קונים מליצן"

ירח טוקר דובר "איחוד הצלה" אומר ל'בחדרי חרדים כי החובשים שעוסקים כל היום בהצלת נפשות נרתמים בכל עת ליוזמות אשר למעשה יחסכו מהם את הפעילות בעת חירום. "אם נעשה הסברה בכל נושא בעייתי הקיים מבחינה בטיחותית במגזר, אין ספק שנפחית את קריאות החירום באותם הנושאים. בין אם בהעלאת המודעות לסכנות מגז פיראטי, אם בסכנה מנפצים, ואם בנושא תאונות הדרכים והבטיחות בדרכים, בהם פעלנו ובעזרת השם נפעל. אין ספק שמניעת אסונות, היא ה'הצלה' האמיתית".

בקמפיין הסברתי נוסף שיעלה בקרוב, ישתתפו אנשי "איחוד הצלה" בשיתוף עם עיתון "משפחה", ינסו הצדדים לפעול לעצירת תופעת השימוש בנפצים בקרב הילדים במגזר החרדי. בתכנית: פעילויות בכנסת, שינויי חקיקה והגרלה גדולה נושאת פרסים יקרי ערך לילדים שלא ישחקו במשחקי הנפצים למיניהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד