ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

פרובוקציה בערוץ 10: אכילת חזיר בשידור חי

זוג סוטים עלו לתוכנית 'הלילה עם ליאור שליין', אכלו חזיר, השתטו, והמתינו לרעידת אדמה - כלעג לדברי שלמה בניזרי ולפיהם 'מעשי ההומואים גורמים לרעידות האדמה'. בניזרי בתגובה: "אם היו לועגים על האיסלאם בצורה כזו העולם כולו היה רועד. מי שרוצה - שילעג לי, גם על לוט לעגו כשהזהיר מהפיכת סדום"

אוכלים חזיר בערוץ 10 - צילום: הגוזל
אוכלים חזיר בערוץ 10 - צילום: הגוזל

כאילו לא הספיקו התכנים הדוחים ששודרו בתוכנית 'הישרדות' בערוץ 10 ועוררו סערה גדולה, מחולל הערוץ פרובוקציה מכוונת, כשהוא מציג אכילת חזיר בשידור חי ע"י צמד הומואים.

התסריט ההזוי שודר אמש בתוכנית 'הלילה עם ליאור שליין', נראו בו צמד אנשים המגדירים עצמם הומואים, כשהם משתטים בשידור חי, ולקינוח אוכלים חזיר, ובו זמנית אדם נוסף שוכב על הרצפה כשהוא מנסה 'לאתר' סימנים לרעידת אדמה.

הקטע הפרובוקטיבי הועלה כ'תגובה' לדברי ח"כ שלמה בניזרי (ש"ס), שקישר בין רעידות האדמה שהיו בארץ למעשיהם של ההומואים והסוטים בדברים שנשא בכנסת לפני כמה שבועות: "אומר הקדוש ברוך הוא, אתה מרעיד את אבריך במקום שלא צריך להרעיד, אני ארעיד את עולמי במקום אחר כדי לעורר אתכם. לכן הייתי מציע שהכנסת תרשום לפניה הצעת ייעול - במקום לחוקק חוקים איך לקדם משכבי זכר במדינה, וממילא מקדמים את רעידות האדמה, על ידי כך אולי נחסוך למדינת ישראל כמה מיליונים".

חבר הכנסת שלמה בניזרי שמע את הדברים לראשונה מכתב 'בחדרי חרדים', וזו תגובתו לידיעה: "אני לא מופתע שהאנשים הללו לועגים לקודשי ישראל, זו דרכם וזה החינוך שלהם" הוא אומר, ומוסיף: "אם היו לועגים על האיסלאם בצורה כזו העולם כולו היה רועד, מה לעשות שכך נראית מדיתינו וככה נראה החינוך שלה".

בניזרי מבקש להיזכר בהיסטוריה: "חשוב לזכור את דברי לוט על חתניו כשהזהירם מהפיכתן וחורבנן של סדום ועמורה – "והייתי מצחק בעיניהם". אני הבאתי דברים פשוטים וברורים מהגמרא, בניסיון לעורר את עם ישראל, מי שרוצה ללעוג – שילעג"

קישורים:
שלמה בניזרי: מעשי ההומואים גורמים לרעידות האדמה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד