י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נייד חדש מבית לנובו: v200

הנייד המומלץ שלנו: העדכני בסדרת 3000 של לנובו המצויינת. אופטימלי לאנשי עסקים, גולשים וצרכני תוכנות. בינוני למשחקים וסרטים. מחיר: סביבות 6000 ש"ח

נייד חדש מבית לנובו: v200

לנובו מציגה את ה-V200, הדור הבא של המחשב הקל שלה. דגם V הוא המקביל, הפשוט יותר, של דגם X במותג Thinkpad, כחלק מסדרת 3000, המיועדת בעיקרה לשוק העסקי, אך בישראל היא גם מופצת לשוק הביתי.

ה-V200 מצויד בכל מה שמשתמש ממוצע מבקש: קישוריות Bluetooth ו-Wi-Fi, חיבור FireWire, קורא כרטיסים, שלוש כניסות USB (אחת בכל דופן), כניסת PCI Ex וכאמור, גם קורא כרטיסים, כפתור הפעלה ישירה למולטימדיה ללא צורך בהדלקת המחשב וקורא טביעות אצבע. כל זאת בנוסף לכניסות והיציאות ה"רגילות" של תצוגה , מיקרופון, אוזניות, רשת וטלפון - וצורב DVD פנימי. בראש המסך מובנים מצלמת 3 .1 מגה פיקסל ומיקרופון שטח. וכל זה במשקל של 1.9 ק"ג.

המפרט הטכני של ה-V200 משובח, בליבו של המחשב פועם מעבד Core 2 Duo מדגם T 7500 במהירות 2.2 ג'יגה הרץ, עם שני ג'יגה בייט זיכרון וכונן קשיח של 160 ג'יגה בייט. המעבד הגראפי הוא המעבד המובנה של אינטל לערכת השבבים (Chipset 965) - מה שאומר שאין מה לצפות מהמחשב הזה לשמש כמכונת משחקים. המסך הוא בן 12.1 אינץ' בהיר וחד.

סוללת השלושה תאים שלו, מספיקה לבין שעה וחצי לשעתיים עבודה בשימוש מעורב. זהו נתון סביר לסוללה כזו, אך לא מזהיר. ניתן להחליף את הסוללה לסוללת ששה תאים, המספקת זמן עבודה ממושך יותר, אך זו בולטת מגוף המחשב ושוקלת יותר.

מחיר: כ-6000 ש"ח

קישורים:
להשוואת מחירים באתר זאפ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד