י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

היערכות שיא לישיבות 'מרדכי הצדיק' של 'אבות ובנים'

עשרות אלפי ילדים צפוים להשתתף באלפי נקודות הלימוד של ישיבות 'מרדכי הצדיק' בחג הפורים ולזכות בפרס ייחודי. סדרי הלימוד יתקיימו בישראל ובקהילות רבות בעולם כולל ארה"ב, דרום אמריקה, אירופה ואפילו טוניס

ילדים בפורים
ילדים בפורים

הנהלת 'ישיבת מרדכי הצדיק' וצוות המערך הלוגיסטי של 'מרכז אבות ובנים העולמי' בירושלים נמצא בימים אלו בהיערכות שיא לקראת פרויקט הדגל של חג הפורים – 'ישיבת מרדכי הצדיק' שיערכו באלפי בתי-כנסת ברחבי העולם, כאשר מרביתם בישראל, ארה"ב, דרום אמריקה, מדינות אירופה וסדר לימוד אחד מתקיים בבית-כנסת בטוניס, בירת מדינת טוניסיה שבצפון אפריקה.

ההכנות הטכניות החלו כבר לפני מספר חודשים כדי לאפשר לכל החומרים המקדימים - פוסטרים, מודעות אישורי ההשתתפות והפרסים המקדימים להגיע בעוד מועד לבתיהם של הרכזים הפרוסים ב-1,500 נקודות ברחבי הארץ והעולם. כמו כן, כלקח משנים עברו, החליטה הנהלת 'ישיבת מרדכי הצדיק' לייצר את הפרס המיוחד בארץ כדי למנוע עיכובים בחלוקתו.

ביום שישי הקרוב, פורים דפרזים, צפויים עשרות אלפי הילדים להשתתף ב'ישיבת מרדכי הצדיק' - סדרי הלימוד המיוחדים המתקיימים בכל בתי המדרש בהם נערך סדר הלימוד הקבוע של 'אבות ובנים' בישראל ובקהילות רבות ברחבי העולם. במוצ"ש הקרובה, פרשת צו, יתקיים סדר הלימוד השבועי הקבוע, ובירושלים ובשאר ערי המוקפים הוא יתוגבר בלימוד מיוחד של 'ישיבת מרדכי הצדיק' בעיצומו של יום ראשון - יום ט"ז כאשר בחלק מבתי הכנסת מחוץ לירושלים יערך גם הם סדר לימוד נוסף במהלך יום ראשון, שושן פורים.

בתווך, בימים אלו מסיימים במרכז 'אבות ובנים העולמי' את שלב האחרון של המכרז למצטיינים - מבצע 'מתן שכרה בצידה' של תוכנית חורף ומבצע את ההיערכות הכוללת למבצעי הקיץ המיוחדים לעשרות אלפי הילדים המתמידים בלימודם יחד עם אבותיהם מידי שבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד