י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ביקר בכותל

ג'ון מקיין העושה בימים אלו בארץ הגיע לביקור בכותל המערבי. רב הכותל ליוה אותו והסביר לו על קדושת המקום וההסטוריה שלו. לביקור התלווה הסנטור היהודי ג'וזף ליברמן

ג'ון מקיין עם הרב רבינוביץ ברחבת הכותל
ג'ון מקיין עם הרב רבינוביץ ברחבת הכותל

הסנטור ג'ון מקיין, מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב השוהה בארץ, ביקר היום (ד) ברחבת הכותל המערבי. למקיין הצטרפו הסנטור היהודי ג'ו ליברמן והסנטור לינזי גראהם המלוים אותו בביקורו באיזור.

רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ, קיבל את פניו של מקיין והסביר לסנטור על חשיבותו העצומה של המקום לעם היהודי, בצד היותו מקום תפילה לכל העמים. "ביקורך כאן בכותל המערבי מהווה הזדהות עם המורשת והערכים של העם היהודי שמקום קדוש זה מייצג", אמר רב הכותל המערבי לאורחו.

הרב רבינוביץ וציטט בפניו את תפילת שלמה: 'גם הנכרי אשר לא מעמך ישראל הוא ובא מארץ רחוקה והתפלל אל הבית הזה, אתה תשמע השמים מכון שבתך ועשית ככל אשר יקרא אליך'.

בהמשך הביקור סיירה הפמליה במנהרות הכותל המערבי וב'מרכז שרשרת הדורות' שם קיבל מזכרת מאיל העיתונות היהודי מר מורט צוקרמן.

גצילום: ג
ג'ון מקיין וג'וזף ליברמן במנהרות הכותל

הסנטור מקיין התעניין מאוד אודות החפירות הארכיאולוגיות והגילויים החדשים במהלך סיורו במנהרות הכותל המערבי כשהסנטור ג'ו ליברמן ומנהל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי אליאב מספרים לו על הגילויים האחרונים ומשמעותם. כ

בסיום ביקורו הודה הסנטור ג'ון מקיין לרב הכותל, ואמר: "המסר שלי בעקבות ביקוריי כאן וביד ושם הוא, שמי שמעוניין לעשות שלום בין ישראל לשכניה חייב לבקר כאן ולהבין לעומק את ההיסטוריה של העם היהודי, המקום כאן נותן פרספקטיבה אחרת על הקשר של העם היהודי לירושלים, ורק לאחר הבנת הדברים יהיה ניתן לסייע ולגשר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד