י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו מזהיר: החמאס ואיראן ישתלטו על ירושלים

יו"ר האופוזיציה נפגש הבוקר עם סגן נשיא ארצות-הברית, ואמר לו כי איראן תשתמש בהסכם שמתגבש עם הפלסטינים על מנת לתקוע יתד בירושלים בירת ישראל. נתניהו מבקש מש"ס לצאת מיידית מהממשלה

תמיד הזהיר, תמיד צדק. נתניהו
תמיד הזהיר, תמיד צדק. נתניהו

יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, מזהיר: איראן רוצה לבנות בסיסים קדמיים בישראל והאיזור, וגם בירושלים. לדברי נתניהו, חלוקת ירושלים במסגרת הסכם מדיני עם הפלסטינים, תמסור את העיר כפרי בשל לידי איראן באמצעות החמאס.

נתניהו נפגש הבוקר (א) בארבע עיניים עם סגן נשיא ארצות-הברית, דיק צ'ייני. בסיום הפגישה הוא סיפר: "שוחחתי עם צ'ייני על הצורך להסיר את האיום האיראני לפני שהיא תתחמש בפצצה גרעינית. יש עניינים איראנים נוספים שצריך למנוע את קידומם, כמו למשל הצורך למנוע מאיראן לבנות בסיסים קדמיים שלהם באזור, מעזה ועד לבנון, ובעיקר בירושלים".

נתניהו הבהיר, כי ההשתלטות תיעשה במסווה הסכם שלום עם הפלסטינים "הבהרתי לו שאם נצא מירושלים במסגרת ההסכמים המתגבשים, הרי שהמשמעות תהיה שהחמאס, איראן וכוחות אחרים שמסונפים להם, ישתלטו עליה. הם יאיימו על שלום ירושלים ועל ביטחון ישראל" יו"ר האופוזיציה סיפר כי צ'ייני אמר שהוא, וכמוהו הנשיא בוש, מודעים היטב לסכנות.

לאור האמור, נתניהו מבקש מש"ס לא להירדם בשמירה ולצאת מיידית מהממשלה. "אני אומר לחברי בש"ס אל תאפשרו את קיום המשא ומתן הזה על ירושלים, שמתקיים כפי שאישרה שרת החוץ לבני. תפרשו עכשיו מהמממשלה ותמנעו את הסכנה הזאת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד