י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרס ישראל יוענק ל'עזר מציון'

הפרס יוענק לארגון על 'מפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה', כך הודיעה היום שרת החינוך, יולי תמיר. עוד שבעה ארגונים יקבלו את הפרס לשנת תשס"ח

בכל רחבי הארץ. אמבולנס של הארגון
בכל רחבי הארץ. אמבולנס של הארגון

שרת החינוך, יולי תמיר, הודיעה היום בצהריים על זוכי 'פרס ישראל' לשנת תשס"ח – שנת ה-60 לקום המדינה. הזוכים: שמונה ארגונים, ובהם ארגון החסד החרדי, 'עזר מציון'.

בדברי ההסבר לבחירה, שיבחה ועדת הפרס את פעילותה של אגודת עזר מציון ועל מתמקדת בסיוע לחולים ומוגבלים: "תרומתה של עזר מציון לאלה הסובלים מבעיות תפקודיות או הנמצאים במצבי משבר היא דוגמא ומופת למסירות, לרוח התנדבות ולחמלה".

הפרס יוענק לארגונים הזוכים בתחום 'מפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה'. הארגונים הנוספים שזכו בפרס: הסוכנות היהודית, תנועות הנשים – נעמ"ת, ויצ"ו, אמונה, התאחדות התעשיינים, מועצת תנועות הנוער ופרויקט פר"ח לחונכות.

כל גווני הקשת. חנניה צצילום: כל גווני הקשת. חנניה צ
כל גווני הקשת. חנניה צ'ולק ואיש ספורט מפורסם

'עזר מציון' הוקמה בשנת 1979 ע"י הרב חנניה צ'ולק, והיא העמותה הגדולה בישראל בתחום הסיוע הפארא-רפואי לחולים ולמוגבלים, עזר מציון מגישה סיוע לסובלים מבעיות תיפקודיות או הנמצאים במצבי משבר, באמצעות מגוון רחב של פרוייקטים ותוכניות התומכים באוכלוסייה מתקשה זו, מאפשרים לה לשמור על כבודה ועצמאותה ומשפרים את איכות חייה.

הארגון מפעיל כיום צוות מקצועי וקרוב ל- 11,000 מתנדבים מסורים, ב-40 סניפים ומוקדי פעילות הפרושים על פני 25 ערים ברחבי הארץ. השירותים הפארא-רפואיים השונים מוענקים ללמעלה מ- 650,000 נעזרים בשנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד