י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פרסום 'גל אורן - BSD' מאמץ את מוסדות התורה בשדרות

צוות משרד הפרסום יתן שירותי ייעוץ ויחסי ציבור בהתנדבות למוסדות התורה הפועלים בעיר. אריה פרנקל, מנהל יח"צ ותקשורת בפרסום 'גל אורן' אומר: "אנו מאמינים בחובת העשייה למען התורה והחברה"

פרסום 'גל אורן - BSD' מאמץ את מוסדות התורה בשדרות

משרד פרסום 'גל אורן BSD' מאמץ את מוסדות התורה בשדרות ויסייע להם, בהתנדבות, בפעילות התקשורתית, בליווי מקצועי ויחסי הציבור. צוות האגף ליחסי ציבור נפגש לפגישות עבודה עם מנהלי המוסדות התורניים בעיר, עמד על הצרכים שלהם ודן בפעולות אפשריות לקידום מעמדם ופעילותם.

מטרת הפעילות היא לחשוף את המפעל התורני החינוכי הקיים בשדרות, עוצמות הנפש של אנשי החינוך התורני ולסייע בידיהם לגיוס המשאבים הדרושים לאחזקת ופיתוח עולם התורה בשדרות. ראשי מוסדות התורה קיבלו בברכה ובהערכה את החלטתו של המשרד.

אריה פרנקל, מנהל האגף ליח"צ ותקשורת בפרסום גל אורן BSD אמר כי, ההחלטה לאימוץ מוסדות התורה בשדרות הינה ביטוי למחויבותנו כארגון מוביל בתחומו, לאחריות חברתית ולחזון המשרד לשמש גשר בין חלקי החברה בישראל. "אנו מאמינים בחובת העשייה למען התורה והחברה", הטעים.

צוות האגף ליחסי ציבור עשה שעות רבות במוסדות התורה בשדרות ונפגש לפגישות עבודה והיכרות עם ראשי ומנהלי המוסדות השונים. בעיר קיימת פעילות תורנית עניפה ומגוונת של מוסדות תורה וארגונים חברתיים. בין המוסדות – שלוחה של ישיבת הנגב בראשותו של ראש הישיבה הגאון רבי יששכר מאיר שליט"א, ישיבת הסדר בראשותו של הרב דוד פנדל ובה כ-500 תלמידים, ישיבת שדרות בראשותו של הרב גמליאל וכן פעילות תורנית המאורגנת ע"י ארגונים ומוסדות רבים כמו בית חב"ד, חסידי ברסלב ועוד.

הצוות נתקבל לשיחה מיוחדת וממושכת אצל ראש ישיבת הנגב הגאון רבי ישכר מאיר שליט"א, כשלצידו צוות הרמי"ם ומגידי השיעור בישיבה. בדבריו העלה ראש-הישיבה על נס את עוצמות הנפש של צוות הרמי"ם והתלמידים, השוקדים במסירות רבה על התורה, גם במצב המיוחד של שדרות. מנהיגי המדינה ראו בחזונם את שדרות כעיר מתקדמת מנותקת ומנוכרת לחיי תורה. והנה אנו עדים, שדווקא בשדרות מתפתח עולם תורה מופלא המקיף את כל החוגים, הדגיש ראש הישיבה שליט"א בדבריו. "הכל עדים לנסים הגדולים שקורים בשדרות והכל בזכות לימוד התורה". במהלך השיחה נשמעו מספר פעמים התראות "צבע אדום", אך אלה לא גרמו להפסקת השיחה עם ראש הישיבה שליט"א ולהפרעה במהלך התקין של סדר הלימוד באולם הישיבה.

"למדנו בהתפעלות רבה על המפעל התורני הקיים בשדרות למרות המצב הביטחוני הלא פשוט. מוסדות התורה במקום, עם המסירות הנפלאה של צוות הרבנים, האברכים, אנשי החינוך ומאות לומדי התורה והוריהם מעניקים עוצמה רוחנית לכוח העמידה של תושבי שדרות ומחייבת את כולנו לעשות להמשך קיומם ושגשוגם", אמרו בצוות היח"צ בפרסום גל אורן BSD.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד