י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שכונה החדשה תיבנה במודיעין עילית: 'רמות מודיעין'

קבוצת יזמים תקים את הפרוייקט החדש שקיבל את אישור הבג"ץ. יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית: "אנו שמחים על שיבוצה של עוד פנינה בכתרה של העיר מודיעין עילית"

המקום הכי גבוה בעיר. שכונה במודיעין עילית
המקום הכי גבוה בעיר. שכונה במודיעין עילית

קבוצת היזמים אשר בימים אלו החליטה על הקמת פרויקט הדירות החדש במודיעין עילית ממתגת את הפרויקט תחת הכותרת לגור הכי גבוה במודיעין עילית, השכונה תישא את השם 'רמות מודיעין'.

השכונה אשר תיבנה במקום הכי גבוה באזור תיקרא 'רמות מודיעין'. לאחר האישור אשר ניתן על ידי הבג"ץ לבנייה במקום, קיבלו קבוצת היזמים גם את אישורו של המנהל על התוכניות האדריכליות לבניית הפרוייקט. עיריית מודיעין עילית קיבל לידיה את אישור המנהל ובימים הקרובים יצאו ההיתרים להתחלת הבנייה. מיד לאחר מתן אישור הבנייה יעלו הדחפורים על הקרקע ויחלו בעבודות הבנייה במקום. כ-18 חודשים לאחר מכן ניתן יהיה לסיים את העבודות ולמסור את מפתחות הדירות לרוכשים הראשונים.

"מודיעין עילית שרק לפני תקופה קצרה קיבלה את התואר עיר מקבלת חיזוק נוסף עם פרויקט בנייה זה אשר מצטרף לעשרות הפרויקטים הקיימים בעיר. לעיר מודיעין עילית ביקוש אדיר לדירות ואנו שמחים על שיבוצה של עוד פנינה בכתרה של העיר מודיעין עילית" כך אומר יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית. עוד אומר גוטרמן "העיר נמצאת בתקופה זו בקצב מואץ של פיתוח והתרחבות, מדי יום נפתחות בעיר חנויות ועסקים חדשים של רשתות אשר מגלות עניין בתושבי העיר, אני מאמין שציבור גדול אשר ממתין כבר תקופה לבוא בשערי העיר ימצא את דרישותיו בפרויקט הבנייה הנוכחי, פרויקט זה הינו הפרויקט הראשון אשר יוצא לדרך לאחר אישור בג"צ אשר ניתן לבנייה במתחם זה".

בשכונה ייבנו בשלב ראשון 78 יחידות דיור כאשר מרבית הדירות יהיו בנות 3 חדרים. בשלב ב' של הפרויקט אמורים להיבנות יחידות דיור גדולות יותר של 4 חדרים ואף 5 חדרים.

בימים אלו נפתחים משרדי המכירות של החברה בבני ברק וירושלים כאשר מיד לאחר חג הפורים יוכל הציבור המעוניין לגור הכי גבוה במודיעין עילית להתרשם מרמת הפרויקט והמחיר המיוחד אשר יינתן לרוכשים הראשונים בפרויקט.

הפרוייקט יהיה תחת ליווי בנקאי וערבויות מלאות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד