י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

פייגלין ביקר את יונתן פולארד בכלא

בפעם הרביעית בתוך ארבע שנים, ביקר משה פייגלין בתאו של ההמרגל הישראלי שנמק בכלא האמריקני כבר 23 שנה. פייגלין: "פולארד הוא היהודי שהישראלים בגדו בו"

ביקור רביעי. משה פייגלין
ביקור רביעי. משה פייגלין

אתמול (ג), ביקר מנהיג תנועת 'מנהיגות יהודית', משה פייגלין, בתאו של יהונתן פולארד היושב כבר יותר מ-23 שנה בכלא הפדרלי 'באטנר' שבצפון-קרולינה שבארה"ב.

זהו ביקורו הרביעי של פייגלין בתאו של פולארד. הביקור הראשון התקיים לפני 4 שנים. אז טען פולארד לחוסר הנחרצות של ממשלות ישראל בדרישה לשחררו. כתנאי ראשון, טען פולארד, יש להכיר בו כשבוי.

פייגלין אמר כי "פרשת פולארד מגלמת בתוכה את כל משבר הזהות, את הבריחה מעצמנו, את כל הסיבוך והטרגדיה של הציונות, של עם ישראל ושל מדינת ישראל, באופן שהממשלה התכחשה לו, שסגרה בפניו את דלתות השגרירות שעשתה ככל יכולתה לחלץ את קצין חיל האוויר אביאם סלע למרות שהאמריקאים דרשו את הסגרתו אך במקביל הפקירה את פולארד. את הישראלי הם הצילו ואת היהודי הפקירו לכלבים", פייגלין סיכם באומרו: "פולארד הוא היהודי שהישראלים בגדו בו".

לפני כשנתיים וחצי כאשר התמודד פייגלין לראשות הליכוד שלח פולארד ואשתו אסתר מכתב בו הם קראו לחברי הליכוד לתמוך בפייגלין. "פייגלין", כתב פולארד, "הוא המנהיג היחיד בישראל המסוגל לעמוד בתכסיסי אויבנו ובלחצי חברינו לפעול בניגוד לטובתנו הלאומית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד