י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חדש: 'טיסות מהדרין'

מסלול חדש שגיבשה 'ועדת הרבנים לעניני תחבורה' בשיתוף עם חברות התעופה, מציע לנוסע החרדי: צ'ק אִין מהבית, הגעה לנמל שעה וחצי לפני הטיסה, ודילוג על הדיוטי-פרי. סוכן נסיעות חרדי: "היוזמה תיכשל"

כשר למהדרין. מטוס אל-על
כשר למהדרין. מטוס אל-על

אחרי קווי המהדרין באוטובוסים, מגיע שירות חדש לחרדים: 'טיסה למהדרין'. ביוזמת 'ועדת הרבנים לעניני תחבורה' הושג סידור שיצמצם למינימום את זמן שהותו של הנוסע החרדי במתחם נמל התעופה בן גוריון, כך חושף היום (ה) העיתונאי עידן יוסף באתר nfc.

לדברי גורם בועד הרבנים, עמו שוחחנו, היוזמה באה לאחר שהוסכם כי נמל התעופה מהוה מכשול גדול לנוסעים חרדיים, ובייחוד לבני ישיבות שטסים לחו"ל. "חרדי ממוצע, ששומר על טהרת נפשו, לא יסכים בכל מחיר להסתובב ברחוב דיזנגוף בתל-אביב, מה ההבדל בין שם לבין נמל התעופה? שנמל התעופה זה דבר שמוכרחים. אז מצאנו אלטרנטיבה", מסביר הגורם.

על פי ההסכם שגובש עם חברת "לאופר", ה"צ'ק אִין" יינתן כבר מבית הלקוח במחיר של 35 שקלים לכל קבוצה שתמנה עשרה נוסעים ומעלה. בני שנתיים ומטה יהיו פטורים מתשלום. את השירות מסבסד נדיב עלום-שם.

השירות יכלול בידוק חבילות והובלתן מבית הלקוח לנתב"ג ביום שקודם לטיסה. על נוסע חרדי שנרשם לשירות להגיע לשער 32 שעה וחצי בלבד קודם להמראה. נציגי החברה שימתינו לו שם יאפשרו לו הסדרת דרכונים מהירה בשירות אח"מים, וילוו אותו עד לעלייה לכבש המטוס.

מחיר השירות בנמל התעופה בלבד הוא 22 שקלים, ובלבד שמדובר בקבוצה בת ארבעה נוסעים לפחות. ניתן יהיה להזמינו באמצעות ועדת הרבנים לענייני תחבורה ואף לשלם באמצעותה.

נוסעים חרדיים שיירשמו לשירות, יוותרו על חווית הקניה בדיוטי-פרי. סוכן נסיעות וותיק במגזר החרדי, אמר ל'בחדרי חרדים' כי הוא צופה ליוזמה כישלון נחרץ: "הנוסע החרדי הוא אחד הדומיננטיים ביותר בדיוטי פרי, אני לא רואה הרבה שייותרו על זה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד