י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דודי ויסמן: החרם על 'שפע שוק' מונע מאינטרסים

הבעלים של רשת הריבוע הכחול משיב אש: כספי תרומות שהעברתי לא הגיעו ליעדן. בכיר ב'שפע שוק': "מאבק מלוכלך ובלתי נסלח". ושאלת המליון: מי שיקר בראיון - וורמברנד או גולדקנופף?

נסגרו בשבת האחרונה. רשת AM;PM
נסגרו בשבת האחרונה. רשת AM;PM

דודי ויסמן והריבוע הכחול משיבים אש. בהודעה לעיתונות שפורסמה היום (ב) טוען ויסמן כי החרם והעליהום החרדי על 'שפע שוק' מונע מאינטרסים ולא מתוך כוונות טהורות. לדבריו, גורמים ברשת שופרסל הם העומדים מאחורי המהומה הגדולה.

בהודעה שפרסם טען ויסמן לשחיתות בקרב בכירים במגזר החרדי, שכן כספי תרומות שהעבירה רשת הריבוע הכחול לעמותות חרדיות לא הגיעו ליעדן, אלא הועברו לשימוש ראשי העמותות ומקורביהן.

מנכ"ל הריבוע הכחול, זאב וורמברנד, טען אתמול בראיון אצל מרדכי לביא ברדיו 'קול חי', כי קיימת הידברות עם הרבנים, ואלו נעתרו לבקשה להפסיק את החרם, כשמנגד עומד מוביל החרם, ר' יצחק גולדקנופף, ומכחיש כי קיימת איזושהי הבנה או סיכום.

במהלך הראיון, שאל השדרן מוטי לביא את גולדקנופף האם נכונה הידיעה שישנה קירבת משפחה בין איש העסקים שלום פישר, מבעלי שופרסל, לבין אחד מחברי 'ועדת הרבנים למען השבת'. גולדקנופף התחמק וטען כי אין לו מושג, על אף שקירבה כזו קיימת.

אתמול נחשף בפורום 'בחדרי חרדים' כי רשת החנויות המהוות את סלע המחלוקת, AM;PM, סגרה שמונה סניפים מרכזיים בשבת האחרונה, לשם הפגנת רצון טוב כלפי הציבור החרדי.

בכיר ב'שפע שוק' אמר היום לכתב 'בחדרי חרדים': "המאבק הזה הוא מאבק מלוכלך. אני יכול לספר לך שראשי המאבק, בלי להיכנס לשמות, עומדים בקשר ישיר עם בעלי הרשת המתחרה, ומקבלים מהם הנחיות וסיוע. הכל אינטרסים כספיים מלוכלכים. מנסים למוטט רשת שיווק לגיטימית על לא עוול בכפה".

הבכיר שביקש להישאר עלום-שם, מוסיף ושואל: "האם לנוחי דנקנר הבעלים של 'אלף' אין עסקים מחללי שבת? תחנות חברת 'דלק' סגורות בשבת? יש כאן קונספירציה ומאבק מלוכלך ובלתי נסלח שירתיע אנשי עסקים מלהיכנס לציבור החרדי".

קישורים:
השלב הראשון בחרם על שפע שוק יוצא לדרך
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד