ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

כוכב חרדי נולד

אמש התקיימה בת"א תחרות "המובחר שבמובחרים". את המקום הראשון גרף נתנאל מלאיוב מקרית מלאכי בשיר 'רפאני' של אברהם פריד

כוכב נולד. נתנאל מלאיוב במהלך המופע אמש
כוכב נולד. נתנאל מלאיוב במהלך המופע אמש

אמש התקיימה בתל אביב תחרות "המובחר שבמובחרים" שהיא הגירסא הדתית, אם תרצו, לתחרות הפופולארית "כוכב נולד". התחרות התקיימה על ידי המחלקה לתרבות תורנית בעיריית ת"א על ידי שמואל דגניה, ראש המחלקה.

באירוע נטל חלק ראש העיר ת"א מר רון חולדאי שנשא דברי ברכה. שופטי הגמר שגם נתנו הופעה סוחפת ומרתקת היו ישראל פרנס, יעקב זינגבוים וציון גולן. מנחה הערב שגם הצטרף לזמרים היה הזמר והשדרן אסף נאגל.

בזה אחר זה עלו הזמרים ונתנו את הסולו עליו שקדו במשך שבועות רבים, אותם מלווה תזמורת מקצועית ומלאה. בסיומו של הערב הוכרז המנצח הגדול, הכוכב הנולד של הציבור הדתי: נתנאל מלאיוב מקרית מלאכי.

מלאיוב, בן 27 ואב לשלושה, ממשפחת חסידי חב"ד, סחף את הקהל והשופטים בביצוע מרהיב ומכובד לשירו של אברהם פריד "רפאני". למרות שהשיר, שהולחן על ידי יוסי גרין, קשה לביצוע, הצליח מלאיוב להרשים את חבר השופטים והקהל, שבחר בו פה אחד למקום הראשון והוא הוכתר כמנצח הגדול של הערב.

במקום השני זכה אבנר חג'בי ובמקום השלישי הנער שניר אטיאס.

המנצח יזכה בהפקה מיוחדת של דיסק מלא, וכן להופיע במשך שנה שלימה באירועי המחלקה לתרבות תורנית בעיריית ת"א, ובכך יזכה לחשיפה גדולה בתחילת דרכו.

המקום הראשון נבחר בשקלול של תוצאות הקהל שנכח באולם ושל בחירת השופטים, ביחס של 60 אחוז מתוך המאה שהיו נתונים להכרעת השופטים ו-40 אחוז להכרעת הקהל.

"אין ספק שעוד נכונה לו קריירה ענקית ומפוארת", אמרו השופטים בתום האירוע, "הוא הרשים אותנו בקולו המיוחד, בשירתו המרגשת ובביצוע המושלם והמדוייק בשיר כה קשה. אנו מאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך. את הבסיס כבר יש לו, הכישרון אצלו הוא ללא ספק מולד".

מלאיוב אמר בסיום כי הוא שמח על הזכייה. "אני אמנם שמח מאד ומאושר על הזכייה, אך אני בטוח ומאמין שזו רק ההתחלה. יש עוד דרך ארוכה, ואני בהחלט מתכוון לקחת את הזכייה ברצינות ולהפוך לזמר מקצועי לכל דבר".

קישורים:
לצפייה ברגע הזכייה בוידאו
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד