י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האלבום הכפול של איילת השחר

"הנה באה שמחה גדולה" האלבום הוא שילוב של שירי חתונה בעיבודים קצת שונים שבא לידי ביטוי בכך שהנגנים הם חברי התזמורת ולא נגנים מבחוץ והעיבודים נעשו ע"י כל חברי התזמורת. להאזנה.

חצי מהאלבום הכפול, איילת השחר
חצי מהאלבום הכפול, איילת השחר

איילת השחר היא תזמורת חסידית מנוסה ואיכותית החוגגת קרוב לעשור. החברים בתזמורת הם יוצאי ישיבת מעלות, העושים את המאמץ הגדול ביותר כדי להיות חלק פעיל גם בשמחה ולא רק בנגינה. בראש מעיינם נמצאת קודם כל מצוות "שמחת חתן וכלה". במהלך השנים הוציאה התזמורת שני אלבומים שזכו להצלחה רבה: הראשון "לעד חיה בלבבנו" והשני "הולכת ורבה" בהם התארחו: אהרן רזאל, ירמיהו, אודי אולמן ומנדי ג'רופי.

"הנה באה שמחה גדולה" –האלבום הכפול והחדש, הוא שילוב של שירי חתונה בעיבודים קצת שונים שבא לידי ביטוי בכך שהנגנים הם חברי התזמורת ולא נגנים מבחוץ והעיבודים נעשו ע"י כל חברי התזמורת. מאידך גיסא, האלבום מכיל גם שירים מקוריים וביצועים חדשים לשירים שפחות ראו אור - כמו השיר 'אנא הלך' בלחנו של הרב יהושע אנגלמן, השיר 'שמח חתני' (שיצא כסינגל) שנכתב והולחן ע"י תמר אדר ובוצע במקור באלבום "הרועה ואינו נראה" - שמנוגן הרבה בחתונות אבל אף פעם לא יצא בצורה מסודרת וכן השיר "מראה כהן" – שהלחין יגאל צליק (פרחי לונדון), שלא הוקלט מאז 'מעגל השנה' של אברהם פריד. אחד השירים החדשים באלבום הוא - "מה טובו" שהולחן ע"י יאיר גיאת, חבר התזמורת. השיר מספר בחיוך על התמודדות היום-יומית של האדם עם הקימה בבוקר ועל ההבדל בין הרצוי למצוי. בקרוב הקליפ. את השירים באלבום מבצע סולן הלהקה נתן אביעד כשעל ההפקה המוסיקלית מנצח ביד רמה איציק וייס. את האלבום הכפול ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

הפצה: הינדיק הפקות.

קישורים:
ישמח חתני - איילת השחר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד