י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יעקב שוואקי: העסקנים - עצובים ומשביתי שמחות

בלעדי: הזמר יעקב שוואקי יוצא בחריפות כנגד העסקנים שנלחמים נגדו ונגד הזמר מרדכי בן-דוד. "יש לי אישור מחכם עובדיה" הוא טוען. חשיפה: ליפא שמלצר לא יופיע יותר בערבי זמר

אף אחד לא יזיז אותי. יעקב שוואקי
אף אחד לא יזיז אותי. יעקב שוואקי



הזמר יעקב שוואקי יוצא בהתקפה חריפה וחסרת תקדים על "העסקנים העצובים משביתי השמחות" כהגדרתו את העסקנים הרודפים אותו ואת מרדכי בן דוד.

בראיון עם מנחם טוקר שישודר הערב (מוצ"ש) בחצות ב'רדיו ירושלים' כי יש לו מכתב שקיבל מרבו הרב עובדיה יוסף המתיר לו להשתתף בהופעות: "הם אף פעם לא יהיו מאושרים, אחרי הרב עובדיה, הם רוצים שכל גדולי הדור ייחתמו ואז הם יירצו שחכמי הסנהדרין יאשרו. הכל שטויות. הציבור רוצה לשמוח בצורה כשרה וכשיש סיבה והאמצעים כשרים, אין שום סיבה לשיר".

שוואקי טוען כי "אם יש מישהו שימצא פסול בהופעות של מרדכי בן דוד ושלי, יש לו בעיה, או שמטעים אותו. אין כח בעולם שיזיז אותי מהחלטתי להופיע כמו ששום דבר לא הניא אותי מלשיר בטדי לאחר ש'חכם עובדיה' אישר לי".

מנחם טוקר, המראיין, שואל את שוואקי אולי העסקנים פועלים לשם שמים ויש להם את הרבנים שלהם אשר הורו להם להתנגד להופעות וזה עונה בגיחוך: "הם לא עסקני ציבור, הם משביתי שמחה. אין אצלם 'לשם שמים'. אולי הם לא אהבו את הדיסק האחרון שלי ('לשם שמים' - ש.מ.)".

שוואקי אף רמז בראיון כי הם לא מצליחים להפריע לאירועים של אברהם פריד ואחרים המופיעים במעורב אז הם מגיעים אלינו.

אמרגן בכיר בשוק המייצג את אחד מהזמרים הבולטים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מאז ביטולו של מרדכי בן דוד מהופעה קודמת בארץ, ניסו כמה מפיקים לקדם מופע לגברים בלבד עם מרדכי בן דוד, דבר שאפילו האדמו"ר מגור אישר, אך העסקנים התנגדו בכל זאת ובכך החברה שהייתה אמורה לתת את חסותה על מופע זה ביטלה.

"אתם רואים?" מוסיף האמרגן, "הם בחיים לא יאשרו מופע. שוואקי צודק במה שטען, ולכן צריך פשוט להתעלם מהם כפי שמרדכי בן דוד עשה כל השנים. אתם תראו כי ליפא שמלצר ימשיך להופיע מקסימום כגראמאר בחתונות או בבתי מלון של חבריו בארץ ולא באירועים גדולים, גם את ליפא הרב ספרונוביץ פסל לאחרונה".

הראיון במלואו ישודר היום בחצות בתוכניתו של מנחם טוקר ברדיו ירושלים

קישורים:
לראיון המלא, באתר של מנחם טוקר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד