י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חילול שבת המוני בקריה החסידית ברחובות

צינור ביוב שהתפוצץ ב'קריית קרעטשניף' ברחובות, גרם לאזעקת עובדי העירייה למקום. התושבים הסבירו להם שהתיקון יכול להמתין למוצאי שבת, אך ללא הועיל. כשהתנגדו לחילול השבת, התערבה המשטרה

חילול שבת המוני בקריה החסידית ברחובות

חילול שבת נרחב בעיר רחובות בשבת האחרונה. בבוקר יום השבת הבחינו תושבים ב'קריית קרעטשניף' בצינור ביוב שהתפוצץ באחד מרחובות הקרייה – המאוכלסת בכ-200 משפחות.

סמוך לשעה 13.00 בצהריים, עם סיום התפילה, יצאו מאות מחסידי קרעטשניף מבית המדרש המרכזי, וגילו לחרדתם עובדי תחזוקה של מחלקת המים בעירייה, כשהם בוחנים את מקור הפיצוץ. התושבים הסבירו לעובדים כי מדובר בעניין הסובל דיחוי ואינו דחוף, ועל כן הם מבקשים לכבד את השבת ואת רגשות התושבים ולעזוב את המקום.

העובדים אכן עזבו את המקום. אולם סמוך לשעה 16:00 אחרה"צ נדהמו תושבי הקרייה לגלות כי טרקטור מלווה במספר עובדי עירייה הגיע אל מרכז השכונה, והחל בפעולות תיקון בבור הביוב.

כמה עשרות מתושבי הקריה נעמדו באופן ספונטני למחאה שקטה, ומספר חסידים נעמדו אל מול הבור ולא נתנו לעובדים להמשיך בעבודות התיקון המהוות חילול השבת המוני וצורם.

עובדי העירייה לא הסכימו לחדול מחילול השבת וגייסו לעזרתם את המשטרה, וזו הגיעה בכוחות מתוגברים לאבטח את העובדים שהמשיכו בעבודות ללא הפרעה.

קישורים:
הדיווח הראשוני בנושא התקבל ב'דווחו לנו'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד