ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

'שניב' נכנסת לתחום הכלים החד-פעמיים: רוכשת 50% מחברת הגביע

שניב תעשיות נייר נכנסת לתחום חדש: רוכשת 50% מחברת הגביע, המשווקת כלים חד-פעמיים, תמורת 5 מיליון שקל. מ"מ יו"ר דירקטוריון שניב: "המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה של פעילות והתרחבות בתחומים סינרגטיים לתחום הנייר"

נכנסת לתחום חדש. מוצרי שניב
נכנסת לתחום חדש. מוצרי שניב

חברת שניב תעשיות נייר בע"מ, בעלת המפעל השני בגודלו בישראל לייצור נייר ויצרנית הנייר הביתי היחידה בישראל השובתת בשבת חתמה עם חברת 'הגביע' על מסמך עקרונות מחייב לרכישת 50% ממניות החברה תמורת חמישה מליון שקלים.

'הגביע' הינה חברה פרטית העוסקת ביבוא סחר ושיווק של כלים חד פעמיים (צלחות נייר ופלסטיק, סכו"ם, כוסות נייר ופלסטיק, תבניות אפיה מקרטון, נייר אפיה, נייר עטיפה) לשוק המוסדי והפרטי. החברה משמשת כנציגה הבלעדית בישראל של חברת AMRITRADE.

על פי ההסכם, 'שניב' תספק להגביע שירותי לוגיסטיקה, הפצה ושיווק, מתוך מגמה לאחד וליעל את מערכי ההפצה של החברות. בשלב זה הוסכם כי הבעלים של הגביע מר עמי ליברמן ישמש כיו"ר הדירקטוריון וכמנכ"ל החברה.

לדברי פסח ברנט, מ"מ יו"ר דירקטוריון שניב: "המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה של פעילות והתרחבות בתחומים סינרגטיים לתחום הנייר על מנת לשפר את כושר התחרות ואת השרות שאנו מצעים ללקוחותינו. הדבר מהווה התרחבות טבעית של תפוצת מותגי החברה בשוק, אשר גדלה באופן משמעותי בשנה וחצי האחרונות".

יצוין כי ההסכם כפוף לסיום בדיקת נאותות (אשר אמור להסתיים תוך 30 יום) ולקבלת אישורי דירקטוריון של החברה ושל דירקטוריון "הגביע" אשר אמורים להתקבל עד לסוף אפריל 2008.

שניב תעשיות נייר בע"מ עוסקת בייצור ושיווק של נייר גולמי ומוצרי נייר מוגמרים לשימושים ביתיים. החברה נחשבת ליצרנית השנייה בגדולה בשוק הנייר הגולמי הביתי עם כושר ייצור של כ-30 אלף טון בשנה. שניב החלה את פעילותה בשוק רשתות השיווק הקמעוניות בישראל לפני למעלה משנה, ותופסת נתח שוק של מעל 10% במוצרים מוגמרים. יצויין כי שניב רושמת גידול מרשים של כ-130% בקרב משקי הבית והינה החברה מספר אחת במכירות נייר בציבור החרדי.

בעלי המניות העיקריים בחברה הינם משפחת ברנט (כ-39%) ומשפחת לקס (כ-11%). בין משפחת ברנט ומשפחת לקס קיים הסכם משותף לגבי אחזקתם בחברה. בידי הציבור מוחזקים כ-9%.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד