י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'אדנים': עליה של 40% בהלוואות לציבור החרדי

סקר של בנק אדנים למשכנתאות מגלה: לפני פסח הביקוש ל'הלוואות מטרה' עלה ב-40% בקרב הציבור הדתי-חרדי. הלוואה ממוצעת: 110,000 שקל. מנהל השיווק של הבנק: "הציבור השכיל להשתמש בכלים המאפשרים פריסת תשלומים ארוכה"

החזרים נוחים ונמוכים. דודי דביר, מנהל השיווק בבנק אדנים למשכנתאות
החזרים נוחים ונמוכים. דודי דביר, מנהל השיווק בבנק אדנים למשכנתאות

בנק אדנים למשכנתאות מדווח על עליה של 40% בביקוש להלוואות מטרה בקרב המגזר הדתי-חרדי בחודש האחרון, כך עולה מסקר שערך הבנק.

על פי נתוני הסקר, ממוצע גובה ההלוואה עומד על כ-110,000 ₪. בין הצרכים בגינן נלקחו הלוואות: שיפוץ ושדרוג הבית, בעיקר המטבח, רכישת ריהוט ומוצרי חשמל, ורכישת מזון לחג.
כלכלני הבנק סבורים כי העלייה בביקוש ל'הלוואות כל מטרה' נעוצה בהיקף ההוצאות הגדול, המאפיין את היערכות הציבור לקראת חג הפסח.

לדברי דודי דביר, מנהל השיווק של בנק אדנים למשכנתאות: "ההכנות לחג הפסח מאופיינות בציבור הדתי-חרדי בהוצאות רבות, העולות לרוב על הכנסתם השוטפת. הציבור השכיל להשתמש בכלי של 'הלוואה לכל מטרה' המאפשרת פריסת תשלומים ארוכה, בדומה למשכנתא, ובהחזרים נוחים ונמוכים. הלוואות אלו מאפשרות לנהל את משק הבית מבלי להיכנס ליתרת חובה גדולה מחד ומאידך לא לקחת הלוואות קצרות מועד, שמשמעותם בהכרח החזרים חודשיים גבוהים".

בבנק אדנים מציינים, כי בשנים האחרונות עלתה רמת החיים של חלק גדול מהציבור החרדי בין היתר, בשל כניסתם של רבים לשוק העבודה, כניסה זו מייצרת הכנסה קבועה ומסודרת המאפשרת בין היתר גם נטילת התחייבויות כספיות עתידיות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד