י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מעתה: 'חניה סלולרית' בבני ברק

החברה הכלכלית של עיריית בני ברק החליטה על הצטרפות העיר לשירות 'חניה סלולרית'. הרישום לשירות אינו כרוך בתשלום או בדמי מנוי, והחניה מתחילה ומסתיימת בחיוג 4500*

מעתה: 'חניה סלולרית' בבני ברק

החברה הכלכלית-רשות החנייה של עיריית בני-ברק שבהנהלת מר שלום שמעון ובראשות מר יששכר פרנקנטהל, ראש העיר, החליטה על הצטרפותה בימים אלו לשירות חדשני של חנייה סלולארית ארצית-שירות PaNGo, שיופעל באמצעות חב' 'מילגם חניה סלולרית'. הרישום לשירות הוא בלא תשלום דמי מנוי, ותעריפי החנייה באמצעותו הינם כתעריף החנייה העירוני.

ההחלטה על הצטרפות לשירות החדש, שהופעל בעיריות כראשון-לציון, באר-שבע ואחרות, נתקבלה במטרה לאפשר לתושבים ולבאים לעיר לחנות באמצעי טכנולוגי שלא היה קיים עד כה, הטלפון הסלולארי, בלא להזדקק לאמצעים המוכרים. בשירות זה ניתן להשתמש בכל אזורי החנייה המוסדרים בתחומי העיר, בסימון "כחול-לבן".

חברת 'מילגם חניה סלולרית' שתפעיל בעבור העירייה את השירות החדש זכתה במכרז שפרסמה החברה למשק וכלכלה של מכרז השלטון המקומי, וזאת בהתאם לסמכות שהוסדרה לחברה בפקודת התעבורה, להפעלת מערך החנייה הסלולארית בכל הערים בהן פועלת חנייה מוסדרת בתשלום. החברה למשק ולכלכלה עוסקת כבר 19 שנים בתוי החנייה המוסדרת ברשויות המקומיות, והיא הנהיגה את כרטיס החנייה הארצי מנייר, ומאוחר יותר את כרטיס החנייה האלקטרוני הארצי 'איזיפארק'.

דרך השימוש באמצעי החנייה החדש הוא ע"י הצטרפות חינם לשירות כמנוי באמצעות שירות 4500*. הפעלת החנייה היא ע"י חיוג 4500*, וסיום החנייה יתבצע גם הוא בדרך זו.

כל מנוי יקבל מדבקה לחלון הרכב לאישור היות בעל הרכב כמנוי, והפקחים יוכלו לבדוק באמצעות מסופון מיוחד, המחובר למערכת, שהנהג, אכן, הפעיל את השירות. כל נהג יוכל לעקוב, אחת לחודש, אחר פירוט החניות וחשבונו. הסברים לשירות זה יוכלו הנהגים לקבל מפקחים או ממשרדי רשות החנייה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד