ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עליה המונית מתוכננת לציונו של יהושע בן נון

פעילותם של חסידי ברסלב באמצעות 'ועד שוכני שומרון' הביאה לכך שתאופשר עליה המונית לקברו של יהושע בן נון השוכן בעומק הכפר כיפאל חארס שבשומרון

ציונו של יהושע בן נון
ציונו של יהושע בן נון

פעילים בחסידות ברסלב, באמצעות "ועד שוכני שומרון " מתכננים עליה המונית בהילולת יהושע בן נון שיום פטירתו הוא בכ"ו בניסן. קבריהם של יהושע בן נון וכלב בן יפונה מצויים בלב הכפר הפלשתיני כיפאל חארס שבשומרון. חסידי ברסלב כאמור, מתכוננים לארגון העליה לקברו. העליה תהיה בתאום עם כוחות הבטחון שיאבטחו את האירוע במשך הלילה ובהתאם לעליית ההמונים.

יו"ר "ועד שוכני שומרון", הרב בנימין מחלב, מסר לכתב 'בחדרי חרדים', כי לאחר מאמצים מרובים תואמה העליה עם כוחות הביטחון. כדי להקל על אבטחת האירוע, תתקיים העליה בשעות הלילה, והפעם, אין הגבלה לכמות האנשים.

"ועד שוכני שומרון" החליט לממן את רוב תקציבי האוטובוסים, כך שהעולים לציונו של יהושע בן נון יוכלו להנות ולשלם מחיר סמלי השווה לכל נפש. האוטובוסים יצאו מנקודות מרכזיות מכל חלקי הארץ. אישי ציבור וחכ"ים צפויים אף הם לעלות להתפלל בכפר, לאחר שנשלחו הזמנות פרטיות מהנהלת 'ועד שוכני שומרון' שהתחייבו להמציא רכבים משוריינים אשר יסיעו אותם אל תוך הכפר.

על פי התוכנית יקיימו פעילי הועד 'הכנסת אורחים' ברחבת קבר יהושע לקבל את המוני העולים בארוחות חמות ושתיה.



סייע בכתבה וצילם: נחמן וייס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד