י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לקראת 60 למדינה: דגל ישראל עוצב מחדש

עלון 'ארץ ישראל שלנו' חושף: דגל ישראל עוצב מחדש על ידי אמן בעל שם. בעלון יתפרסם גם מאמר של פרופסור הלל וייס, שקורא שלא להשתמש בסמלי מדינת ישראל ביום העצמאות

הדגל החדש
הדגל החדש

בעלון 'ארץ ישראל שלנו' שיפורסם בסוף השבוע ייחשף הדגל החדש שעיצב האמן אהרן שבו לקראת 60 למדינה ויופץ גם כמדבקות בולים. בדגל החדש במקום המגן דוד המסורתי מעוצב המגן דוד של בניין ישיבת נוה דקלים בגוש קטיף - שהיה בנוי בדוגמת מגן דוד - כפי שהוא בחורבנו וצולם שנה לאחר הגירוש על ידי החמאס. בעלון מפורסם גם מאמר נוקב של פרופ' הלל וייס הקורא לא להשתמש בסמלי יום העצמאות ולא להניף את הדגל.

פרופ' וייס כותב במאמרו: "אנו שומעים תביעת אומות העולם יחד עם שלטונות ישראל לחלוקת ירושלים, לויתור על הר הבית, להסגרת הגולן, לייבוש הכינרת, לגירוש מאות אלפי מתיישבים, לקבלת מאות אלפי ערבים. לאפליה מתקנת ביישובי היהודים. למחיקת מדינת ישראל. שלטונות ישראל משתפים פעולה ומגישים את ראשנו לשחיטה!"

בהמשך כותב פרופ' וייס "זיכרו! כל יהודי שחוגג כרגיל או בחדווה יתרה את חג "העצמאות", תורם לשעבוד ולהכחדה. לעומת זאת, כל יהודי הכמה לשחרור מיידי של העם היהודי משלטון החורבן הישראליסטי, המתפלל לשחרור רוחו מכבלי השעבוד הרוחני של המשפט, התקשורת, השלטון והאקדמיה, והמתחנן לשחרורו והצלתו מסדר היום של "הסכמי השלום", יבטא זאת השנה בהמנעות מהנפת הדגל, ובכך יתרום לחירותו של העם היהודי ושלו עצמו כאדם וכבן ישראל".

את מאמרו מסיים הלל וייס "יהודי זקוף קומתך ובטא מחאתך מול גוזלי העצמאות! אל תשתתף בחגיגות שלהם. אל תניף את הדגל שלהם. אל תשתמש בסמלים שלהם, הנבובים, מוחקי הזהות. אל תקשיב לערוצי התקשורת שלהם. אל תקנה את העיתונים שלהם. אל תתייחס לדיניה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד