כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

וורשה: מחבל ניסה לפגוע ביהודים

דיווח: ערבי, ככל הנראה חמוש, נכנס הבוקר למלון בו שהו בני נוער יהודים מארה"ב, וניסה לפגוע בהם. הוא פרץ לאחד החדרים וניסה לתפוס בני ערובה. משטרת פולין השתלטה עליו והאירוע הסתיים ללא נפגעים

תקיפה לאומנית. וורשה בירת פולין
תקיפה לאומנית. וורשה בירת פולין

סוכנויות הידיעות מדווחות על אירוע תקיפה לאומני שהתרחש הבוקר (ב) בפולין. על פי הדיווחים, ערבי, ככל הנראה חמוש בנשק, פרץ לחדר בבית מלון בו שהו קבוצת בני נוער יהודים מארה"ב וניסה לפגוע בהם. המשטרה המקומית השתלטה על התוקף, וככל הידוע האירוע הסתיים ללא נפגעים.

המקרה אירע במלון 'הולידיי אין' בוורשה בירת פולין, במקום שוהים קבוצות בני נוער יהודיים מרחבי העולם שהשתתפו ב'מצעד החיים' שנערך ביום השואה במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו.

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה אירע בסמוך לשעה 10:30 שעון ישראל, וכי לא ידוע מספר התוקפים, וייתכן שמדובר ביותר מערבי אחד. על פי הידוע להם, התוקף השתולל ברחבת הכניסה ובלובי של המלון, ולאחר מכן פרץ לחדר בו שהו בני נוער, וניסה לתפוס אותם כבני ערובה.

בתקרית לא מעורבים בני נוער מישראל. המשלחות הישראליות שבאו לפולין מתאכסנות במלונות אחרים, והן מאובטחות דרך קבע באופן הרמטי על ידי מאבטחים של כוחות הביטחון הישראלים. בעקבות חיסולו של בכיר חיזבאללה, עימאד מורנייה, הוגברה האבטחה באופן משמעותי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד