י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אגד תפעיל נאמני פניות הציבור

כ-30 נאמנים בסניפי אגד באזורים השונים יטפלו במכלול פניות נוסעים. ביום העצמאות תצומצם פעילות קווי אגד

אגד תפעיל נאמני פניות הציבור
אתר אגד



מהפיכת השירות של אגד יוצאת לדרך. החברה הכריזה בימים אלה על מהלך מיוחד במסגרתו יופעלו עשרות נאמני נציגי פניות ציבור בסניפי אגד באזורים השונים. אזור מרכז והדרום של אגד, המשתרע מחדרה ועד אילת בדרום והכולל את הריכוזים החרדיים בני ברק, אשדוד ויישובי הדרום, נבחר להפעלה ניסיונית של הפרויקט.

נאמני פניות הציבור, הנמנים על עובדי אגד זה שנים, יטפלו במכלול פניות נוסעים הנוגעות להיבטים שונים של תפעול, אבידות ומציאות, התנהגות נהגים ועוד. בידי נאמני פניות הציבור יינתנו כלים וסמכויות לבירור פניות והסקת מסקנות. הפעלת נאמני פניות הציבור מקרב עובדי אגד המעורים היטב בשרותי התחבורה, תאפשר מתן מענה מהיר ושוטף לפניות הציבור.

במפגש הדרכה ראשון, שהתקיים בסוף השבוע, השתתפו כשלושים נאמני פניות הציבור שיפעלו בסניפי אגד באזור המרכז והדרום. אבי פרידמן, חבר מזכירות אגד ומנהל איזור המרכז והדרום, עמד על חשיבות הפעלתם של נאמני פניות הציבור הן לנוסע והן לאגד. "אגד כנותן שרותי תחבורה, שהוא אחד השירותים החשובים ביותר, חייב להיות קשוב לפניות הציבור ולתת מענה מדויק לכל פניה. אין ספק כי, אגד יוכל להפיק תועלת מעשית מטיפול הולם בפניות ענייניות. היוזמה החדשה מבטאת את מחויבות אגד לשים במרכז העשייה את הלקוח, את הנוסע". פרידמן, שמוביל את היוזמה בברכתו של גדעון מזרחי יו"ר אגד אמר כי הוא נחוש להעמיד את כל האמצעים הדרושים כדי שהפרויקט יוכתר בהצלחה ולהוביל מהפכה בשירות ללקוח וביחסי אגד וציבור הנוסעים.

במפגש ההדרכה הופיעו מומחים ואנשי מקצוע בתחום פניות הציבור המתמחים במגזרים השונים. המרצים סקרו את תהליך הטיפול בפניות הציבור על היבטיו השונים ותוך התמקדות במגזרים השונים בחברה הישראלית.

גדעון מזרחי יו"ר מזכירות אגד שיבח את היוזמה ואמר שאין ספק שהדבר יביא למהפכה בתחום הקשר עם הלקוחות. הוא הביע תקוותו, כי ההפעלה הניסיונית באזור המרכז והדרום תתרחב גם לאזורי אגד האחרים. "אגד מחויב להעניק את מלוא תשומת הלב לפניות הציבור ולהדק את הקשר ורמת ההקשבה לפניותיהם של משתמשי התחבורה הציבורית. נאמני פניות הציבור מסמל עידן חדש ברמת השרות של אגד לציבור הנוסעים".

פעילות קווי אגד תצומצם ביום העצמאות

לרגל יום הזיכרון ויום העצמאות שחל ביום רביעי וחמישי, ב' וג' לאייר, (7-8.08) יחולו שינויים בקווי השרות של אגד ברחבי הארץ וכן תותאם פעילות הקווים בחלק מהריכוזים החרדים, בהתייחס לביקושים הצפויים, על פי הניסיון המצטבר של אגד בשנים קודמות.

לקבלת מידע עדכני על שינויים צפויים בלוחות הזמנים ותדירות הנסיעות לימים אלה, מומלץ להתקשר למוקד שירות הלקוחות של אגד הייעודי למגזר החרדי בחיוג ל 2800 * (שלוחה 7) מכל טלפון, כולל ממכשירים מאושרים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד