ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

שיפור במצבה של התינוקת החרדית מחיפה

שיפור קל במצבה של התינוקת, בת למשפחה חרדית מחיפה, שטבעה באמבטיה. המקרה אירע אתמול בשעות הצהריים והאם בעצמה ביצעה החייאה והצילה את חיי ביתה

אמבולנס. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא
אמבולנס. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא



טרגדיה בחיפה. פעוטה בת 11 חודשים, בת למשפחה חרדית, אושפזה במצב קשה לאחר שטבעה באמבטיה. המקרה אירע אתמול (ב) אחר הצהריים, הבוקר נמסר כי חל שיפור קל במצבה, והיא נושמת בכוחות עצמה. עם זאת מצבה עדיין מוגדר קשה.

התינוקת היתה באמבטיה, כשאחותה בת ה-13 משגיחה עליה. האחות יצאה לכמה רגעים מחדר הרחצה, וכששבה גילתה לחרדתה את אחותה הפעוטה שוכבת בתוך המים ומחוסרת הכרה.

הילדה הזעיקה את האם, שלא איבדה את קור הרוח לנוכח המתרחש. היא חייגה למד"א, תיארה את המקרה, פעלה על פי ההוראות שניתנו לה וביצעה בעצמה החייאה על בתה הפעוטה.

דובר מד"א בחיפה, עופר יעקב, סיפר על האירוע: "האם דיווחה למוקדן שהתינוקת אינה נושמת ופניה כחולות. המוקדן העביר לאמא הוראות כיצד לבצע הנשמה, ובמקביל הוזעקה למקום ניידת טיפול נמרץ. עוד במהלך פעולות ההחייאה של האמא התינוקת שבה להכרה, והמוקדן אף שמע אותה בוכה".

צוות טיפול נמרץ-מד"א שהגיע למקום מצא את הילדה כשהיא נושמת ובהכרה, והעביר אותה לבית החולים 'רמב"ם' בחיפה כשמצבה מוגדר קל עד בינוני.

לאחר שהגיעה לבית החולים התדרדר לפתע מצבה של הפעוטה והיא סבלה מפרכוסים. היא הועברת למחלקת טיפול נמרץ, והיא אושפזה ללא הכרה ובמצב קשה. כאמור, היא שבה לנשום בכוחות עצמה.

נא להתפלל עבור רות צפורה בת רחל לאה

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד