ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

זק"א תפעיל מוקד לאיתור ילדים במירון

'זק"א' בשיתוף חברת 'מירס תקשורת' יפעיל בל"ג בעומר, במתחם ציון הרשב"י במירון, מוקד לאיתור ילדים. המוקד יפעל במהלך ל"ג בעומר ויסייע באיתור ילדים שאבדו במקום. לרשות המתנדבים יעמוד ציוד של מירס וטרקטרונים

זק"א תפעיל מוקד לאיתור ילדים במירון

'זק"א' בשיתוף חברת 'מירס תקשורת' יפעיל בל"ג בעומר, במתחם ציון הרשב"י במירון, מוקד לאיתור ילדים. המוקד יפעל במהלך ל"ג בעומר ויסייע באיתור ילדים, שאבדו במקום. הפנייה למוקד האיתור תתבצע בחיוג ישיר מכל טלפון למספר: 1220. המוקד ממוקם במרכז מעלה ההר סמוך למוסדות "חסד לאברהם סקולען"

מזק"א נמסר, שמדי שנה בל"ג בעומר במירון, עקב הצפיפות והדוחק, אובדים עשרות ילדים ולהורים קשה לאתרם בתוך הרעש והמהומה. המוקד, שהופעל, לראשונה, לפני שנה, סייע רבות והעניק מענה וסיוע באיתור הילדים, או ההורים.

כדי להקל ככל האפשר על איתור הילדים, יזמו זק"א ומירס הפקת תגי זיהוי שיוצמדו לידיו של כל ילד. עשרות אלפי תגי זיהוי ממותגים יחולקו במוקדי מכירת כרטיסי הנסיעה למירון. על התג מופיעים פרטי הילד: שמו, כתובת מגוריו ומספר הטלפון הנייד של מלוויו הנמצאים במירון. לטובת ההמונים ומהירות האיתור, הקצו מספר מקוצר 1220 מכל טלפון אשר מחובר ישירות למוקד. כל הודעה תטופל מיידית ע"י מתנדבי זק"א. לרשות מתנדבי זק"א, שיפעלו במוקד האיתור, עומדת רשת קשר מתקדמת של מירס וכן מספר טרקטורונים אשר מתאימים לתנאי השטח של מירון, במקרה שחלילה ילד ילך לאיבוד בהרים הסמוכים לציון.

במעלה ההר, במקום נגיש ומשולט, הוקם מרכז קליטה מיוחד לילדים שאבדו. במרכז הקליטה הותקנו חדרים מאובזרים עם משחקים וצעצועים לילדים. ילדים שאבדו יובאו למרכז הקליטה ושם יעבירו את זמנם עד לאיתור ההורים. המבנה שישמש את המוקד הוקצה לטובת העניין ע"י המועצה האזורית מירון בראשות מר שלמה לוי, אשר רואה בחיוב רב את הפעלת המוקד. במשטרת ישראל ברכו על היוזמה המבורכת והרעיון היצירתי של ארגון זק"א והביעו תקווה, שכך יופחת הנטל המוטל בלאו הכי על המשטרה. המוקד בפיקודו של מפקד זק"א צפון ורב משטרת ישראל מחוז צפון, הרב אנשל פרידמן, יפעל החל מיום רביעי בבוקר ועד מוצאי שבת בחצות.

יהודה משי-זהב, יו"ר זק"א ציין, כי שיתוף הפעולה עם חברת מירס הוא טבעי . "רשת הקשר של מירס מוכיחה עצמה בכל ימות השנה כאמצעי קשר עיקרי של כוחות הביטחון וההצלה ובהם מאות מתנדבי זק"א. מירס היא רשת קשר אמינה מאוד עם שטח כיסוי נרחב. כאשר בחנו ההיבטים המבצעיים של הפעלת רשת הקשר החלטנו להפעיל את רשת מירס, הנותנת מענה מבצעי מלא לאפשרויות פעילות המוקד ואיתור הילדים", הטעים משי זהב. בזק"א שיבחו את היענות מנכ"ל מירס אברשה בורשטין ליוזמה וכן את הירתמות החברה להפעלת המוקד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד