י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עיריית בני ברק ממספרת מחדש את הבניינים

השילוט החדש יכלול את כל העיר ויותקנו במסגרתו כ-5000 שלטים ומספרים לבנינים מחומר מחזיר אור רב-עוצמה. עלות הפרוייקט למעלה מ-300,000 ₪, ובהתאם לחוזה עם החברה הוא עתיד להסתיים בכל אזורי העיר בעוד כחודשיים

עיריית בני ברק ממספרת מחדש את הבניינים
מנח זרקא

עיריית בני ברק החלה בימים אלו, בהנחייתו של הרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר, במבצע לקביעת מיספור לכל הבניינים ברחבי העיר בני-ברק.

לפני שנים הוחל בביצוע פעילות בנושא זה באמצעות מר יעקב סולר, חבר הנהלת העירייה שעמד באותן שנים בראשות מחלקת החשמל של העירייה. לתושבים נשלחו הודעות בדבר הצורך בביצוע פעולה זו, ואכן, בחלק מהבתים הותקן מספור מואר, אך לאחר זמן, הפעולה פסקה, וברוב בתי העיר טרם בוצע מספור זה.

לא מכבר החליט הרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר לחדש את הפעילות לשילוט מספרי בתים הנחוץ לכל, וביחוד לשירותי חירום כמד"א, הצלה, משטרה וכיבוי-אש.

בעקבות זאת קבע רה"ע ועדה לנושא זה בהרכב מר יעקב סולר, חבר הנהלת העירייה; אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה; הרב חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח ומר אהרון מחלוף, מנהל מח' החשמל.

בפגישת עבודה של הועדה הובהר, כי בהתאם לחוק-עזר לדוגמה שאומץ ע"י העירייה בדבר שמות לרחובות ולוחיות מספר לבניינים, שפורסם בקובץ תקנות, רשאי ראש העירייה לדרוש בהודעה מבעלי בניינים לבצע התקנת לוחית מספר מוארת על גבי בניין, ואם בעל הבניין לא מילא אחר הדרישה, רשאית העירייה לבצע עבודה זו באמצעות נציגיה, ולגבות מבעל הבניין את הוצאות הביצוע.

מבדיקה ברשויות מקומיות שונות, הוברר כי ישנן רשויות שפנו לתושבים לבצע על-חשבונם התקנת לוחית מספר מוארת וישנן רשויות שקבעו על-חשבונן לוחיות מספר עשויות פח זוהרות.

כדי לקדם את הפרוייקט החיוני, החליט הרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר לבצע את השילוט ע"ח העירייה, באמצעות החברה למשק ולכלכלה בשלטון המקומי. השילוט יכלול את כל העיר ויותקנו במסגרתו כ-5000 שלטים ומספרים לבנינים מחומר מחזיר אור רב-עוצמה. עלות הפרוייקט למעלה מ-300,000 ₪, ובהתאם לחוזה עם החברה הוא עתיד להסתיים בכל אזורי העיר בעוד כחודשיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד