ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חשיפה ראשונה: 'אנא מלך' בביצוע ליפא

ליפא שמלצר מגיש לגולשי 'בחדרי חרדים' רצועה מתוך השיר 'אנא מלך' שיראה אור באלבום החדש. האלבום, 'יומם ולילה', ובו לא פחות מ-14 שירים, יצא לחנויות לקראת חג השבועות

ליפא, זה בדרך
ליפא, זה בדרך

ליפא שמלצר במחווה מיוחדת לגולשי 'בחדרי חרדים' לכבוד ל"ג בעומר. קטע מהשיר 'אנא מלך' מתוך האלבום החדש שיצא לאור לקראת חג השבועות, מתפרסם כאן, ב'בחדרי חרדים' בחשיפה ראשונה.

האלבום, 'יומם ולילה' שמו, מהווה את פרוייקט הדגל של ליפא. הוא עובד על היצירות והשירים כבר במשך כשנתיים ברציפות, למעט הפסקה קטנה שעשה בכדי להכין את האלבום 'לקרוא את ההלל'.

'יומם ולילה' מכיל לא פחות מ-14 שירים. מהם שישה ביידיש ואחד באנגלית. האלבום יצא כאמור לחנויות לקראת חג השבועות, ועטיפתו היא מקורית ביותר. הוטמנו בתוכה 2 מתנות שיקבל כל רוכש. ליפא שמלצר סיפר ל'בחדרי חרדים', כי העיצוב החיצוני של העטיפה מושקע עד מאד, וזאת על מנת לעודד רכישת דיסקים מקוריים, ולמנוע צריבות דיסקים, מעשה המהווה גזל לכל דבר.

באלבום יראה אור לראשונה בגרסה מסודרת, השיר 'אוחילה לק-ל' שהלחין הרב הלל פלאי. השיר נרכש מפלאי, ומבוצע, לראשונה, לאחר עיבוד מוסיקלי וברמת אולפן. ארבעה מהשירים בדיסק החדש עובדו על ידי בחור ישראלי בשם מוישי רוט, ככוב עולה במוסיקה החסידית.

רצועה מתוך 'אנא מלך', שהלחין הרב פנחס מרדכי (פינקי) וובר, כאן לפניכם, בקישור. (הערה: עקב בעיה טכנית ייתכן שהקישור לא יפעל באופן מיידי, יש לרענן מספר פעמים את הדף, עד שיעלה).

קישורים:
אנא מלך, ליפא שמלצר - לחצו להאזנה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד