י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'מזרחי טפחות' העניק 50,000 ש"ח למקהלת חסידי באבוב

סמנכ"ל 'מזרחי טפחות': "מצאנו לנכון לתרום ולסייע להתפתחותה של המוזיקה החסידית". בתקליטור, שיופץ בימים הקרובים בסניפי הבנק, מופיעים 10 שירים ממבחר מקהלות חסידיות

טקס הענקת השיק
טקס הענקת השיק

באירוע מיוחד שהתקיים ביום רביעי האחרון במשרדי 'מזרחי טפחות', העניק ישראל אנגל, סמנכ"ל הבנק, לנציג מקהלת 'חסידי באבוב', שיק בסך 50,000 שקלים להפקה המוזיקאלית החדשה של חצר החסידות.

מקהלת 'חסידי באבוב' קיבלה את הפרס לאחר זכייה בתחרות זמר שנערכה בין מקהלות חצרות החסידים השונות כמו אלכסנדר, בעלזא, זוויעהל, קהל עדת ירושלים, סאדיגורה, סאטמער, סערט ויזניץ, סלונים וקרעטשניף.

במסגרת התחרות, התאפשר לציבור לדרג טלפונית את השיר הטוב ביותר. בסיום התחרות זכה השיר 'יום ליבשה' בביצוע מקהלת 'חסידי בעלזא' במקום הראשון שללא ספק יהפוך אותו לאחד השירים הפופולאריים של הקיץ.

במפגש השתתפו ישראל אנגל, סמנכ"ל הבנק, נעמה גת, סמנכ"ל השיווק בבנק, משה פלדמר, מנהל השיווק הקמעונאי בבנק, אברהם קלצקי - נציג מקהלת החסידים ואורחים נוספים.

במהלך האירוע, העניק ישראל אנגל את הפרס לזוכה ואמר: "אנו מאמינים בכוחה המיוחד של המוזיקה החסידית ומעריכים את השפעתה על הציבור בתור בנק גדול המפעיל סניפים רבים במגזר החרדי.

"מצאנו לנכון להצטרף ולהעניק את חסותנו להפקה זו מתוך ידיעה, כי תקציב מכובד זה יסייע רבות לקידום המוזיקה ולהעלאת רמתה המקצועית".

בהמשך, הוצג בפני המשתתפים תקליטור השמע 'חצרות החסידים' שהופק לכבוד הפרויקט בחסות 'מזרחי טפחות'.

בתקליטור, שיופץ בימים הקרובים בסניפי הבנק, מופיעים 10 שירים שונים המבוצעים על ידי מבחר המקהלות של חצרות האדמו"רים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד