י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

בלעדי: חוקרי המשטרה יצאו לברזיל בעקבות אליאור חן

אנשי משטרת ישראל נפגשו עם ראשי המשטרה המקומית, והעבירו להם פרטים על מעלליו של האיש. על פי כמה עדויות, הפושע הנמלט שוהה באחת הקהילות היהודיות במדינה

מתחבא בברזיל. אליאור חן
מתחבא בברזיל. אליאור חן

פרסום ראשון: מספר חוקרים של משטרת ישראל יצאו לברזיל בעניין הפושע הנמלט אליאור חן. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אנשי משטרת ישראל טסו לברזיל פעמיים בשבועות האחרונים, הם נפגשו עם ראשי המשטרה המקומית, וסיפקו להם פרטים על מעלליו של חן.

משטרת ישראל רוצה לתפוס את חן, ובכל מחיר. היא מנסה לשכנע את השלטונות הברזילאים ללכוד את חן, ואז לעוצרו בכלא מקומי או לחילופין, להסגירו לישראל. חן, שמסתתר באחת הקהילות היהודיות במדינה, עדיין לא נעצר. גורם המקורב לנושא אמר ל'בחדרי חרדים', כי "לכידתו היא עניין של רצון ולא של יכולת".

החוקרים שיצאו הם אלו שטיפלו באופן אישי בחקירת המעורבים בפרשה הקשה, ומצויים היטב בנבכיה.בין ישראל לברזיל אין הסכם הסגרה, ומעבר לצו המעצר הבינלאומי שהוצא כנגד חן, נדרש שיתוף פעולה ורצון טוב מצד השלטון המקומי.

אליאור חן, 'הרב המתעלל' מביתר עילית, נמלט מארץ עם חשיפת הפרשה וברח לקנדה, יחד עם אחד מחסידיו. לאחר כחודשיים, הגיעה עדות למשרד החוץ, של עורך דין קנדי שסיפר כי חן ישב לידו בטיסה מקנדה לברזיל.

אנשי הקהילה היהודית בברזיל סיפרו לפני כמה שבועות לכתבת ערוץ 2, סיון רהב-מאיר, כי אליאור חן מסתובב בקהילה היהודית המקומית. אחד מהם סיפר כי סילק אותו מבית הכנסת: "אמרתי לו, תשמע, שמעתי שיש לך בעיות בישראל, אז תצא מכאן". חבר אחר בקהילה סיפר: "הוא מתחבא בבית של אחד הרבנים פה. כל הקהילה הדתית יודעת שהוא פה".

קישורים:
עדות: אליאור חן ברח לברזיל
החשוד בהתעללות שמעון גבאי הוסגר למשטרה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד