י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מודיעין עילית: סניף חדש ל'איחוד הצלה'

מתנדבי ההצלה במודיעין עילית מצטרפים ל-1200 מתנדבי 'איחוד הצלה' מכל רחבי הארץ. ראש העיר, יעקב גוטרמן, הבטיח לסייע לסניף החדש ולמתנדביו בכל הדרוש. המתנדבים קיבלו תיקי החייאה וציוד חדיש

שולחן הכבוד בכנס. צילום: דוברות איחוד הצלה
שולחן הכבוד בכנס. צילום: דוברות איחוד הצלה

'איחוד הצלה' פותחת סניף נוסף, הפעם במודיעין עילית. לאחר התייעצות עם רב העיר, הרב מאיר קסלר, החליטו מתנדבי הצלה בקריית ספר להצטרף ל-1200 מתנדבי ארגון 'איחוד הצלה' הארצי.

הרב קסלר. צילום: דוברות איחוד הצלהצילום: הרב קסלר. צילום: דוברות איחוד הצלה
הרב קסלר. צילום: דוברות איחוד הצלה

טקס ההצטרפות נערך השבוע, ובמסגרתו הוכרז על הקמת סניך מקומי, אשר יפקח וינהל את הפעילות. בכנס השתתפו רבני וראשי העיר, מתנדבי ההצלה, וראשי ארגון 'איחוד הצלה'. ראש העיר, ר' יעקב גוטרמן, אמר בדברים שנשא, כי העירייה תפעל ותסייע לכל פעילות שתתבקש. "אנו שמחים וגאים שגם במודיעין עילית הסניף של הצלה המקומית עבר לפעול תחת ארגון 'איחוד הצלה' הארצי", הוסיף.

המרא דאתרא, הרב קסלר ציין כי "המצווה של הצלת נפשות מפוארת ומהודרת יותר כאשר נעשית באחדות - כאיש אחד בלב אחד". חבר ועדת הרבנים, ר' אריה דביר, אמר בכנס: "ועדת הרבנים היא חלק בלתי נפרד מהנהלת הארגון, וברוך השם זכינו שהכול מתנהל כאן כשורה ובדרך התורה והישר".

מתנדבי הסניף המקומי. צילום: דוברות איחוד הצלהצילום: מתנדבי הסניף המקומי. צילום: דוברות איחוד הצלה
מתנדבי הסניף המקומי. צילום: דוברות איחוד הצלה

בכנס נאמו גם חברי ועדת הרבנים המפקחת על הסניף החדש. בהם הרב אליעזר דינר, הרב יעקב אייזנבאך והרב ישראל זיכרמן. הרב דינר ציין כי זהו בשבילו יום חג: "כבר שנתיים שאני מצפה ליום חגיגי ומיוחד זה, והנה שהגענו ליום הזה בו אנו מצטרפים לארגון הארצי שבפיקוח גדולי ישראל".

יו"ר 'איחוד הצלה', ר' זאב קשש, סיפר לנוכחים כי בימים אלה יושבת ועדת הרבנים עם בכירי מד"א על מנת ללבן יחד את נושא שיתוף הפעולה בין הגופים בנושא שינוי הזנקת הכוננים למקרי חירום. "הרבנים ישבו על המדוכה ובדקו את כל הפרטים הנוגעים לנושא מבחינת ההלכה וההנהגה הרצויה, בימים הקרובים נקבל כולנו את פסק ההלכה כיצד לפעול בנושא, ועל פי התורה אשר יורוך, לא נסור ימין ושמאל".

בסיום הטקס המיוחד חולקו תיקי החייאה וציוד חירום משוכלל לכלל המתנדבים מהסניף המקומי של 'איחוד הצלה' במודיעין עלית על ידי חברי ההנהלה של הסניף החדש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד