י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

47% מהחרדים שותים מים או סודה בלבד

כך מגלה מחקר שנערך על ידי חברת 'טמפו'. נתון נוסף: 55.4% מהחרדים בגילאי 45-54 שותים רק מים או סודה. מנהלת תחום בריאות ב'טמפו': "קיימת מגמת בריאות בקרב הציבור החרדי"

47% מהחרדים שותים מים או סודה בלבד

חברת טמפו, יצרנית מותג המים והסודה אקווה נובה ביצעה לאחרונה סקר מקיף בקרב כלל הציבור החרדי על מנת לעמוד על הרגלי הצריכה ובפרט על הרגלי השתייה של אוכלוסייה זו.

מתוצאות המחקר עולה שקיימת מגמת בריאות ושתיית משקאות שאינם ממותקים בקרב הציבור החרדי כאשר בסה"כ 47% מהציבור החרדי צורך בהרגלי השתייה אך ורק מים או סודה. לפי פילוח המחקר ניתן לראות שהנשאלים במחקר בטווח הגילאים 45-54 ענו 55.4% כי הם שותים רק מים או סודה.

בקרב הנשאלים בגילאי 65 ומעלה עלה ש-47.1% מקפידים על שתיית מים או סודה, בקרב צעירי הציבור החרדי בטווח הגילאים 18-24 ניתן לראות שאף שם יותר מ-50% צורכים מים או סודה כאשר רק 48.6% מהנשאלים השיבו כי הם שותים כל משקה מתוק.

קרן ספיר מנהלת תחום הבריאות בקבוצת 'טמפו' אומרת "אנו מודעים לכך שקיימת מגמת בריאות בקרב הציבור החרדי ומחקר זה מוכיח לנו את המגמה באופן מקצועי, אנו כיצרני מותג המים 'אקווה נובה' ויבואני מותג המים האיטלקי 'סאן בנדטו' שמחים על הנתונים ונמשיך ונבצע פיתוחים נוספים בתחום הבריאות גם בעתיד".

מוצרי אקווה נובה וסאן בנדטו עומדים תחת הכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים, את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות, ובקיוסקים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד