י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אשה חרדית נרצחה בדם קר במוסקבה

הגב' יעל אנטינוב, אשת אברך בת 27 ואם לשניים, נרצחה אמש כשגרונה שוסף באכזריות ברחוב הסמוך לביתה. הרוצח, נרקומן מקומי, נתפס במקום. ר' ישראל גולדשמידט, ל'בחדרי חרדים': "לא מעכלים"

זירת הרצח. צילום: שטורעם. נט
זירת הרצח. צילום: שטורעם. נט



רצח מחריד ברחובות מוסקבה. הגב' יעל אנטינוב, בת 27, אם לשניים ותושבת העיר נרצחה אמש (ב) בשעת לילה מאוחרת על ידי נרקומן מקומי ששיסף את גרונה. "הקהילה החרדית בעיר נמצאת בהלם וזעזוע מהמקרה הנורא, אנשים כאן לא מעכלים את זה", כך אומר הבוקר ר' ישראל גולדשמידט, מזכ"ל הקהילה, בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

גולדשמידט תיאר ל'בחדרי חרדים' את המקרה הנורא. "הנרצחת יצאה מביתה ללוות חברה שמתגוררת באותו רחוב בסביבות השעה 12:30 בלילה. היא אמרה לבעלה שהיא חוזרת בתוך כמה רגעים, משהבחין שהיא מתמהמהת ללא כל סיבה נראית לעין, ירד לרחוב, שם הוא ראה את ההתקהלות והבין שקרה הנורא מכל.

"הרוצח הנתעב פשוט שיסף את גרונה ללא כל סיבה. אנשי מכבי האש שהגיעו ראשונים לזירה תפסו את הנרקומן שדקר והעבירו אותו לידי המשטרה. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשה, אך לא מצא סיבה הגיונית לתרץ את ביצוע הרצח".

הרחוב בו התגוררה הנרצחת. צילום: שטורעם. נטצילום: הרחוב בו התגוררה הנרצחת. צילום: שטורעם. נט
הרחוב בו התגוררה הנרצחת. צילום: שטורעם. נט





האם השלטונות ידרשו לנתח את גופתה?

"בתחילה מאד חששנו מזה. כי כאן מנתחים אחרי כל רצח לא מפוענח על מנת למצוא קצה חוט. משהתברר שנתפס הרוצח והוא מודה במעשה, יש סיכוי שהשלטונות יוותרו על הנתיחה. אנחנו מתעסקים עם הנושא, הפרוצדורה כאן היא איטית משהו, אבל מקווים שנצליח לפעול".

הנרצחת, הגב' יעל אנטינוב הי"ד, שימשה כגננת בגן 'עץ חיים' של הקהילה. בעלה, ר' שמעון אנטינוב, לומד בכולל 'אהלי יעקב' במוסקבה. לזוג 2 ילדים, בני 4 ו-5. שניהם עלו לארץ בנערותם מרוסיה, הם למדו והתחתנו בארץ, ושבו לקהילה היהודית במוסקבה במסגרת שליחות לפני כ-3 שנים.

ארונה של הנרצחת יוטס לארץ בימים הקרובים. מועד הלוויתה עדיין לא ידוע.

ברוך דיין האמת.

קישורים:
אשת אברך חרדית נרצחה במוסקבה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד