י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בנק מרכנתיל מציג: 'מרכז עסקים למוסדות'

בנק מרכנתיל, מקבוצת דיסקונט, מקים בימים אלו מרכז עסקים מיוחד במינו – המיועד לניהול חשבונות של מוסדות, ישיבות ואירגוני חסד. ההשקה - ביום חמישי הקרוב בהשתתפות הרב גרוסמן וליפא שמלצר

מרכז מיוחד למוסדות תורה. מנכ"ל מרכנתיל יעקב טטנבאום
מרכז מיוחד למוסדות תורה. מנכ"ל מרכנתיל יעקב טטנבאום

למעלה מ-800 מנכ"לים, ח"כים, אישי ציבור, אנשי עסקים ובכירי הכלכלה החרדית, צפויים להשתתף בטקס יוקרתי (יודגש - למוזמנים בלבד), שייערך ביום חמישי הקרוב, באולמי 'הדר דימול' ברמת גן.

באירוע המיוחד, ישיק בנק מרכנתיל את 'מרכז העסקים למוסדות' - היחידה החדשה אשר תטפל בחשבונות הבנק של ישיבות, מוסדות תורה וארגוני חסד באופן מקצועי ומותאם לצרכיהם המיוחדים.

בטקס החגיגי ישאו דברים הרב יצחק דוד גרוסמן, נשיא מוסדות "מגדל אור" שיכבד את האירוע בנוכחותו, ר' רובי שראן - אשר יגיע לארץ באופן מיוחד לקראת האירוע, מר שלמה זהר, יו"ר קבוצת דיסקונט, יעקב טננבאום מנכ"ל 'מרכתיל', ואברהם אשכנזי מנהל היחידה החדשה. את האירוע ילווה הזמר העולמי ליפא שמלצר.

היחידה החדשה, שהוקמה לאור הדרישה הרבה שהגיעה מהלקוחות המוסדיים, תעניק ללקוחותיה יחס מיוחד ומענה זמין בכל עת, תנאי אשראי נוחים, מבנה מותאם ספציפית עבור כל לקוח ומגוון הטבות נוספות.

אנו מובילים בציבור החרדי. בנק מרכנתילצילום: אנו מובילים בציבור החרדי. בנק מרכנתיל
אנו מובילים בציבור החרדי. בנק מרכנתיל

מר שלמה זהר, יו"ר קבוצת דיסקונט, מסר לקראת ההשקה: "בנק מרכנתיל, מקבוצת דיסקונט, מקים יחידה חדשה זו כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של הבנק כבנק מקצועי, מוביל במגזר החרדי ואשר מבין מצוין את לקוחותיו ואת צרכיהם. מרכז העסקים החדש יעניק סל פתרונות כולל ומקיף לחשבונות מוסדיים עם הבנה מיוחדת לכל הדרוש להם".

מנכ"ל מרכנתיל, יעקב טננבאום אומר כי במרכז החדש יישבו אנשי מקצוע שמכירים את מוסדות התורה וצרכיהם. "הגיע הזמן שהלקוחות המוסדיים החשובים ירגישו שבנק מרכנתיל מבין אותם מצוין. אנו מובילים בציבור החרדי ומסוגלים להעניק תנאים טובים במיוחד עם מקסימום מקצועיות. זאת, גם בזכות העובדה שהנהלת הבנק ובכירי מרכז העסקים למוסדות הנם אנשים שומרי תורה ומצוות המכירים את הצרכים הפיננסיים של המוסדות והארגונים על בוריים".

מהנהלת הבנק נמסר: "הבנק, כבנק מוביל בציבור החרדי, מודע לעול העצום המונח על כתפי מנהלי המוסדות התורניים. הבנק מכיר את הבעיות והקשיים הנוגעים לניהול תקציב של מוסדות גדולים ולכן מתאים את עצמו ללקוחות ומביא ישר אליהם את הפתרון האולטימטיבי. הבנק מוכיח גם הפעם, כיצד הבנה מושלמת של הלקוח – חוברת לעשיה מיוחדת למענו ומביאה לתוצאות מקסימליות עבורו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד