כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

אליאור חן הסגיר עצמו למשטרת ברזיל

בשעה 4 לפנות בוקר התייצב אליאור חן בתחנת משטרה מקומית בברזיל, ואמר: "שלום, אני אליאור חן". בכך הסתיים מצוד בינלאומי שנערך אחר החשוד בהמרכזי בפרשת ההתעללות הקשה בירושלים

הסגיר את עצמו. אליאור חן
הסגיר את עצמו. אליאור חן

אליאור חן, הפושע שנמלט מישראל, הסגיר את עצמו לפנות בוקר (ד) למשטרת ברזיל, בכך הסתיים מצוד נרחב שנערך בחודשים האחרונים אחר חן. לפני כחודשיים הוציאה משטרת ישראל צו מעצר בינלאומי כנגד חן.

חן, ששהה בחודשים האחרונים בסאו פאולו הבירה, הגיע לקראת השעה 4 בבוקר לתחנת משטרה מקומית באחת משכונות סאו פאולו, עורך דינו, אריאל עטרי, סיפר ברשת ב' כי הוא הגיע מלווה בעורך דין מקומי לתחנה, אמר: "שלום, אני אליאור חן, אתם מחפשים אותי", ונעצר במקום.

לטענת עורך הדין, חן החליט להסגיר את עצמו, לאחר שכלי התקשורת בברזיל מלאו בדיווחים כי הקהילה היהודית במקום מסייעת להסתיר פושע נמלט האחראי למעשים נוראיים. לדברי עטרי, חן חשש כי הדבר גורם חילול ה' והוא לא היה מוכן שהקהילה היהודית תיפגע ללא הצדקה.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', יצאו כעשרה אנשי משטרה וגופים ישראלים נוספים לברזיל, לסייע לכוחות המקומיים במצוד אחר חן, הישראלים עברו מדלת לדלת ומבית כנסת לבית כנסת, אך לא עלו על עקבותיו. כאמור, הוא הסגיר את עצמו ביוזמתו.

אשתו וילדיו של חן אותרו בברזיל לפני כעשרה ימים, הם גורשו מהמדינה לבלגיה, שם הם שוהים אצל קרובי משפחה. עדיין לא ברור האם חן יוסגר לישראל, מכיוון שאין לה הסכם הסגרה עם ברזיל. כעת הכל תלוי ברצונם הטוב של השלטונות המקומיים.

אליאור חן חשוד באחריות לפרשה קשה ביותר שבמהלכה, על פי החשד, בוצעה התעללות קשה, פיזית ונפשית, בפעוטות כבני שלוש וארבע בני משפחה אחת. הפעוט בן השלוש, שנפגע באורח הקשה מכולם, שוכב במצב צמח בבית החולים הדסה בירושלים.

קישורים:
החל מצוד בינלאומי אחר אליאור חן
בלעדי: חוקרי המשטרה יצאו לברזיל בעקבות אליאור חן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד